Jakie lampki LED na dynamo?
Jacek Marcin Jaworski
2024-02-02 19:08:19 UTC
Dobry wieczór!

Nie jestem w temacie dlatego pomyślałem, że spytam na tej grupie.

Chcę założyć lampki LED na śruby takie jak do dynama (jednak zasilać
chcę je sprytnym tel.). Z tymi lampkami chodzi mi o to by je włączać gdy
się nie wyrobię przed zmrokiem i żeby mandatu mi nie wlepili.
Mój budżet to ok 300zł: 200zł. przód i 100zł. tył.
Wymaganie jest jednak takie by były mocowane na śruby by nie trzeba było
ich pilnować, ani demontować i żeby nie można ich było łatwo ukraść.

Dzięki i spokojnego wieczoru!
Jacek Marcin Jaworski
rmikke
Po licznych kombinacjach, na niemanie mandatu noszę migadełka z Decathlona (aktualnie sprzedają takie, co umieją świecić zarówno na biało, jak i na czerwono). Maleńkie toto, w każdej kieszeni zmieszczę dwa.
Jan Cytawa
2024-02-04 23:36:38 UTC
On Friday 2 February 2024 at 20:08:24 UTC+1, Jacek Marcin Jaworski wrote:> Dobry wieczór!
[...]

No właśnie.Takie świecidełka zadziwiająco dobrze świecą. Kupiłem
ich kiedyś kilka sztuk i przyczepiam gdzie się tylko da. Jakoś do
tej pory nikt mi nie ukradł. Na dłuższe święcenie do przodu
zakładam czasem latarkę z mocną diodą na akumulatory 18 650. Taka
niezła latarka kosztuje kilkanaście zł.

Jan Cytawa

----Android NewsGroup Reader----
Jan Cytawa
2024-02-08 09:41:41 UTC
On Friday 2 February 2024 at 20:08:24 UTC+1, Jacek Marcin Jaworski wrote:> Dobry wieczór! > > Nie jestem w temacie dlatego pomyślałem, że spytam na tej grupie. > > Chcę założyć lampki LED na śruby takie jak do dynama (jednak zasilać > chcę je sprytnym tel.). Z tymi lampkami chodzi mi o to by je włączać gdy > się nie wyrobię przed zmrokiem i żeby mandatu mi nie wlepili. > Mój budżet to ok 300zł: 200zł. przód i 100zł. tył. > Wymaganie jest jednak takie by były mocowane na śruby by nie trzeba było > ich pilnować, ani demontować i żeby nie można ich było łatwo ukraść. Po licznych kombinacjach, na niemanie mandatu noszę migadełka z Decathlona (aktualnie sprzedają takie, co umieją świecić zarówno na biało, jak i na czerwono). Maleńkie toto, w każdej kieszeni zmieszczę dwa.
--
----Android NewsGroup Reader----
Jan Cytawa
2024-02-08 09:49:56 UTC
rmikke <***@mailinator.com>

[...]

Też kupiłem świecidełka z mocną diodą i przyczepiam gdzie się da.
Gdy potrzebuję mocnego światła do przodu to przyczepiam latarkę na
akumulator 18650

Jan Cytawa
--
----Android NewsGroup Reader----