radar rowerowy
Titus_Atonicus@somewhere.in.the.world
2023-10-17 14:43:51 UTC
https://www.decathlon.pl/p/radar-rowerowy-garmin-varia-rtl515/_/R-p-X8675596
--
Titus Atomicus
rmikke
2023-10-17 14:57:12 UTC
Post by ***@somewhere.in.the.world
https://www.decathlon.pl/p/radar-rowerowy-garmin-varia-rtl515/_/R-p-X8675596
Czy ja dobrze rozumiem, że oprócz powiadomienia mnie o zbliżającym się pojeździe toto jednocześnie przechodzi w tryb walenia kierowcy po oczach?
rowerex rowerex
2023-10-17 19:16:46 UTC
Post by ***@somewhere.in.the.world
https://www.decathlon.pl/p/radar-rowerowy-garmin-varia-rtl515/_/R-p-X8675596
"Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie obowiązkowych
systemów bezpieczeństwa w rowerach dopuszczonych do użytkowania na
drogach publicznych."

Pozdr-
-Rowerex
rmikke
Tak.
_Master_
Powiedzcie że trolujecie. Proszę ;-)
rowerex rowerex
2023-10-18 10:15:34 UTC
Post by _Master_
Post by rowerex rowerex
[...]
Za dużo roboty - znacznie prościej zainstalować apkę spełniającą życzenia ;-)

Pozdr-
-Rowerex
rmikke
Może troszeczkę, ale mam wrażenie że mnie opacznie zrozumiałeś...
_Master_
2023-10-19 07:00:29 UTC
Post by rmikke
Może troszeczkę, ale mam wrażenie że mnie opacznie zrozumiałeś...
Chcę tylko wiedzieć czy jest taka dyrektywa.

Jak jest to się scyzoryk otwiera na sam tytuł.
rmikke
2023-10-19 17:50:48 UTC
W sensie że Gugiel Cię opuścił?
Olivander
2023-10-29 20:14:41 UTC
Spec: Radio frequency/protocol: 24 GHz @ 12 dBm nominal/2.4 GHz @ 4 dBm nominal

niby niedużo i można domniemywać, że wożenie radioźródła miedzy nogami nie jest bardziej szkodliwe niż wożenie np. dwóch komórek na pośladkach, oplatanie roweru siecią bezprzewodowych gadżetów połączonych blootooth, czy choćby wdychanie spalin, ale to "i śmiesznie i strasznie"