cmentarz dla rowerow
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
2023-12-24 12:42:51 UTC
… gdzies w Chinach:

https://www.instagram.com/reel/Cz7rGg-IB_e/?igsh=MWFmMDEzMTdiNg==
--
Titus Atomicus
Olivander
2023-12-25 21:25:20 UTC
https://www.instagram.com/itd
to po upadających systemach wypożyczalni, poznaję kolory mofo. ale
-na każdy zdechły system ponoć wchodzi inny, a produkcja trwa
-podobne filmiki z Europy zwykle dotyczą prywatnych rowerów poprzypinanych
i porzucanych, co stanowi w wielu miastach Problem. nie kradzieże, tylko
porzucenia właśnie.
testuję testuję :-)
--
Google news kończy feed pl.rec.rowery bo INNE grupy to binaria+spam.
Tak jak by burzyć wszystkie uczelnie USA bo T.Kaczynski był z Berkeley.
Kij im w szprychy! (I ♥ NewsTap + news.chmurka.net)
PeJot
2023-12-26 08:26:33 UTC
nie kradzieże, tylko porzucenia właśnie.
testuję testuję :-)
Testujesz porzucanie czy kradzieże ? :)
--
P. Jankisz
Sygnaturka zastępcza
Olivander
2023-12-26 10:56:22 UTC
Post by PeJot
Testujesz porzucanie czy kradzieże ? :)
:-)
Akurat teraz testuję świąteczne szlajanie się na kacu po obcych grupach usenetu
przy pomocy NewsTap'a i Chmurki (choć akurat to piszę guglem)

Ale obie strony obu zagadnień insynuowanych :-) przetestowalem, np:

Raz parę miesięcy w zimie 2009 jeździłem na rowerze który nazwałem Złoto Renu,
bo go wyłowiłem z w/w rzeki w Worms (to Wormacja, a nie robaki, choć było na
nim dużo bezkręgowców), naprawiłem, a potem porzuciłem go koło przystanku
autobusa na lotnisko. Opisałem to tu kiedyś. W czasie gdy go używałem, raz zapiąłem
go linką w bardzo posh miejscu w Mannheim, po czym sprawdziłem, że klucz został
w domu, daleko. Linka była gruba, narzędzia złe, przeciąłem ja po prawie godzinie walki
i wstydu, w czasie której wielu pytało mnie co robię i chyba tylko ogólna zardzewiałość
Rheingolda ocaliła mnie przed problemami. Opis tu też trafił. I kiedyś o wiele wcześniej
w Rydze mi ukradziono rower z sakwami, dokumentami, wszystkim, w czasie objazdu
wkoło Bałtyku i ten rower łotewska policja, nie, to była milicja jeszcze, odzyskała.
Nie wiem czy to opisałem tu, mogło być przed moimi czasami w sieci.

PKP/SKS. Jak się trochę pożyje, to gromadzą się śmieci wspomnień.
_Master_
2023-12-26 10:50:40 UTC
Tak to jest jak się z powodów ideologicznych promuje jakieś rozwiązanie