Szprycha pękła
Adam W.
2024-03-25 15:19:18 UTC
Hej,

Mam stary rower, którym jeżdżę czasem na krótkich dystansach, jak nie chce
mi się chodzić. Ostatnio zauważyłem, że pękła szprycha w przednim kole.

Przejmować się tym, wymieniać? Czy można tak jeździć? Czym to grozi? Nie
zauważyłem różnicy w jeździe (w zasadzie jakbym się nie przyjrzał, to bym
nawet nie zauważył, że pękła).
http://news.chmurka.net/
Jacek
2024-03-25 18:38:27 UTC
Post by Adam W.
[...]
Nieelegancko jeździć dalej. Szprychy w przednim wymienia się łatwo.
Grozić niczym specjalnym nie grozi, co najwyżej koło będzie bardziej
krzywe i hamulce mogą ocierać (oczywiście o ile są obręczowe).
Jan Cytawa
2024-03-26 07:55:12 UTC
[...]
Jeśli pękła przy piaście, to wymiana powinna być banalna. Spróbuj
poluzować lekko 2 sąsiednie szprychy i się na razie nie
przejmuj

Jan Cytawa
--
----Android NewsGroup Reader----