Lublin wybory
zbrochaty
2023-10-17 00:04:16 UTC
Byłem wiele razy w Lublinie, piekne miasto, zwłaszcza po restauracji starego miasta z pomocą srodków EU. Sporo fajnych sciezek rowerowych.

Ale kto do kulson nędzy głosował tam na pieprzonego Czarnka??
Dostał ponad 33 000 głosów na obecną chwilę (2:00)
Lublin ma 330 000 mieszkanców, z czego prawa wyborcze ma może 200 000. Tyle ludzi głosowało na niego?
Z czego to do kulson nędzy wynika???? Katolictwo? Czy coś innego...
ąćęłńóśźż
2023-10-17 11:11:01 UTC
Z tego, że nie każdy jest P0-wską qrwą liczącą się tylko z pieniędzmi.

-----
J.F
2023-10-17 11:22:26 UTC
Post by zbrochaty
[...]
257k, ale zagłosowało 195k.
Post by zbrochaty
Tyle ludzi głosowało na niego?
Z czego to do kulson nędzy wynika???? Katolictwo? Czy coś innego...
Efekt popularnosci i jedynki na liscie? Chcieli zagłosować na PiS
(63k, i tak nieduzo), Czarnek był pierwszy, dostał połowe ?

https://wybory.gov.pl/sejmsenat2023/pl/sejm/wynik/pow/66300

Jedynka nie zawsze przyciąga, wiec raczej popularnosc.

J.
Remo Leb
2023-11-21 15:54:11 UTC
To nie jest temat grupy, wypierdalaj.
_Master_
2023-11-21 16:35:24 UTC
_
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
2023-12-17 21:05:13 UTC
O, fajnie ze znalazem ten watek.
Dzieki niemu moglem dopisac kilku nowych prawackich oszolomow do KF.
I pewnie jeszcze kilku takich tu wylapie.
--
Titus Atomicus