wozek dla dziecka i rower
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
2023-11-29 19:19:03 UTC
https://www.instagram.com/reel/Czgnh3Mtey-/?igshid=ODhhZWM5NmIwOQ==
Ciekawe czy takie rozwiazanie jest obecnie zgodne z przepisami?
Titus Atomicus
ąćęłńóśźż
2023-11-30 07:28:08 UTC
Fajne rozwiązanie, z tym że niepraktyczne dla mieszkających obecnie za siedmioma furtkami i siedmioma domofonami.

-----
Jan Cytawa
2023-11-30 09:22:43 UTC
Post by ***@somewhere.in.the.world
https://www.instagram.com/reel/Czgnh3Mtey-/?igshid=ODhhZWM5NmIwOQ==
Ciekawe czy takie rozwiazanie jest obecnie zgodne z przepisami?
Skoro były takie motocykle,to pewno zgodne jest. Ale mysle, że mało
praktyczne. Ja bardzo niepewnie czuje się na rowerze 3-kołowym a
przypuszczam, że z tym wózkiem podobnie się jeździ.

Jan Cytawa
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
2023-12-05 22:48:03 UTC
To jeszcze cos takiego;

https://www.instagram.com/reel/CxvzSkSJ8_9/?igshid=ODhhZWM5NmIwOQ==

… ale to wymaga malej przerobki.
Titus Atomicus
Olivander
2023-12-06 12:48:11 UTC
Post by ***@somewhere.in.the.world
https://www.instagram.com/reel/CxvzSkSJ8_9/?igshid=ODhhZWM5NmIwOQ==
… ale to wymaga malej przerobki.
tyciej :) za to udźwig - potęga.

A sama łódka też arcyciekawa. Szarpanka przodu, a nie u stokera. Musiała mieć długi wał. Dziś dało by się znacznie prościej i lżej, silniczkiem elektrycznym.
J.F
2023-12-12 13:47:54 UTC
Post by Jan Cytawa
Post by ***@somewhere.in.the.world
https://www.instagram.com/reel/Czgnh3Mtey-/?igshid=ODhhZWM5NmIwOQ==
Ciekawe czy takie rozwiazanie jest obecnie zgodne z przepisami?
Skoro były takie motocykle,to pewno zgodne jest.
Motocykle ... tak, ewentualnie kiedys tak.
Ale rower z wózkiem bocznym?
Moze nie byc w przepisach.
Ale wielośladowe ciągle są :-)
Post by Jan Cytawa
Ale mysle, że mało
praktyczne. Ja bardzo niepewnie czuje się na rowerze 3-kołowym a
przypuszczam, że z tym wózkiem podobnie się jeździ.
Raczej gdzie tym jezdzic - samochody będą klnąc, DDR za wąskie na
mijanke.
I po co - spacer z dzieckiem można zrobic piechotą, dalej pojechac,
to juz bez dziecka.

Jak widać - pomysł stary, a wyginął.
Ktos kraj rozpoznaje? USA?

J.
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
2023-12-12 23:06:02 UTC
Post by J.F
I po co - spacer z dzieckiem można zrobic piechotą, dalej pojechac,
to juz bez dziecka.
No, no. jedziesz do parku. Tam demontujesz zestaw i spacerujesz z wozkiem.
Albo gdzies do sklepu…
Post by J.F
Jak widać - pomysł stary, a wyginął.
Ktos kraj rozpoznaje? USA?
E, przeciez widac ze ruch lewostronny.
Suponuje, ze jednak UK.
Titus Atomicus
J.F
2023-12-13 07:59:21 UTC
Post by J.F
Jak widać - pomysł stary, a wyginął.
Ktos kraj rozpoznaje? USA?
E, przeciez widac ze ruch lewostronny.
Suponuje, ze jednak UK.
Tak umiarkowanie widac ... po wojnie byla u nich bieda, ale w koncu
dorobili sie samochodow i rowery z wózkami przestaly byc potrzebne :-)

J.
Olivander
2023-12-13 18:59:14 UTC
Post by J.F
dorobili sie samochodow i rowery z wózkami przestaly byc potrzebne :-)
uprzejmie proszę z tym furocentryzmem wypad na forum entuzjastów motoryzcji,
a nie dobijać do reszty zwłok po pl.rec.rowery

to samochód jest potrzebny do wożenia roweru

jest od cholery ludzi, którzy nie mogą prowadzić samochodu, bo za młodzi,
bo za starzy, bo za chorzy, bo za biedni (niekoniecznie w Europie), a mogą
prowadzić rower. owszem, mogą być też zależnymi od innych pasażerami.
ale sprzedana nam wszystkim przemożna chęć prowadzenia samochodu
prowadzi do tylu złych rzeczy, że nie chce mi się pisać, zwł do aficionado.
J.F
2023-12-18 12:23:33 UTC
Post by Olivander
Post by J.F
[...]
To moze jeszcze dzieci nie powinni miec :-)
Post by Olivander
bo za starzy,
To juz nie powinni, chyba, ze wnuki.
Post by Olivander
bo za chorzy,
To i z rowerem mogą mieć problem.
Post by Olivander
[...]
Tak czy inaczej - pomysły bocznych wózków do rowerów wyginęły, jak
widać.
Ale pojawiły sie przyczepki dla dzieci.

Jakies powody tego są - zakładam, że te boczne wózki okazały sie
kiepskie i/lub niepotrzebne ...

J.
ąćęłńóśźż
2023-12-19 11:11:19 UTC
Przejedź przez furtkę.

-----
Jakies powody tego są - zakładam, że te boczne wózki okazały sie kiepskie i/lub niepotrzebne.
Olivander
2023-12-21 11:43:19 UTC
Z drugiej strony, takie właśnie ryksze dominowały w Rangun. I nie tylko w Birmie.
O pewnych rzeczach decyduje przypadek, moda, prawo, a nie Ważne Sprawy Techniczne.
Olivander
2023-12-22 15:57:50 UTC
(o wózkach bocznych)
przypomniałem sobie też, że do niedawna (i nadal tak może być) pijanego
pasażera wolno było wg. PORD.PL wieźć tylko w wózku bocznym.
nie pytajcie o szczegóły, ale kiedyś czytałem dyskusje prawników po dosyć
medialnym wypadku w Gdyni, gdzie trzeźwą babkę ukarano za to, że
wiozła rykszą pijanych pasażerów. to była jakaś furtka systemu,
może już ją zatkano.
--
Google news kończy feed pl.rec.rowery bo INNE grupy to binaria+spam.
Tak jak by burzyć wszystkie uczelnie USA bo T.Kaczynski był z Berkeley.