ICM
coaster
2024-03-05 20:05:54 UTC
Znowu nie ma zawartosci _zadnyc_ postow przez ICMI-a, ale kłopoty są
tylko na preclu – inne grupy dzialaja normalnie... :/
--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

PeJot
2024-03-06 16:11:17 UTC
Post by coaster
Znowu nie ma zawartosci _zadnyc_ postow przez ICMI-a, ale kłopoty są
tylko na preclu – inne grupy dzialaja normalnie... :/
Proponuję pl.misc.elektronika, tam jest dyskusja na temat.
--
P. Jankisz
Sygnaturka zastępcza
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
2024-03-06 21:50:19 UTC
Post by PeJot
Post by coaster
Znowu nie ma zawartosci _zadnyc_ postow przez ICMI-a, ale kłopoty są
tylko na preclu – inne grupy dzialaja normalnie... :/
Proponuję pl.misc.elektronika, tam jest dyskusja na temat.
Nie prosciej napisac do admina icm albo przepisac sie na chmurke?
Titus Atomicus
Jan Cytawa
2024-03-10 12:42:47 UTC
***@somewhere.in.the.world <***@invalid.invalid>
Wrote in message:r
To zrobiłem. Admin mi odpowiedział, że ma jakieś klopty. Czasem
się prosty pojawiały a czasem nie. I podobno walczy. Przeszedłem
na chmurkę. Się loguję, dali mi hasło i mogę wreszcie pisać. :)
Jeszcze walczę z kodowaniem. Mam nadzieję, że już jest
dobrze.

Jan Cytawa
--
----Android NewsGroup Reader----
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
2024-03-11 00:12:44 UTC
Post by Jan Cytawa
Wrote in message:r
pisze:>> Znowu nie ma zawartosci _zadnyc_ postow przez ICMI-a, ale
kłopoty są >> tylko na preclu – inne grupy dzialaja normalnie... :/> >
Proponuję pl.misc.elektronika, tam jest dyskusja na temat.> Nie prosciej
No, chyba nie do konca dobrze.
W cytatach cos nie tak.
Titus Atomicus
Olivander
2024-03-12 18:25:59 UTC
Post by ***@somewhere.in.the.world
W cytatach cos nie tak.
ale to raczej mozilla, a nie serwer

ech, przeglądarka www miała zalety, pisało się z dowolnego
miejsca i urządzenia, nie było niekompatybilności

wróciliśmy do pierwocin, choć jest XXIw i systemy operacyjne już inne.
nie wybaczę guglom. gdzie mogę rezygnuję. tak jak wcześniej nie
wybaczyłem gazecie - przestałem ich czytać jak zarżnęli swój usenet.

Scorpio
--
Google news kończy feed pl.rec.rowery bo INNE grupy to binaria+spam.
Tak jak by burzyć wszystkie uczelnie USA bo T.Kaczynski był z Berkeley.
Kij im w szprychy! (I ♥ NewsTap + news.chmurka.net)
Jacek
2024-03-13 09:11:17 UTC
Post by Olivander
ech, przeglądarka www miała zalety, pisało się z dowolnego
miejsca i urządzenia, nie było niekompatybilności
Ależ była. Góglownica była kompletnie niepasująca do standardów newsów.
Już daruję sobie ich wyliczanie. W sumie więcej pożytku z wycofania się
gógla z newsów niż straty. Odpadną głupcy których przerasta ogarnięcie
czytnika :)
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
2024-03-13 20:42:08 UTC
Post by Jacek
Post by Olivander
[...]
Ja bardzo cenilem sobie google jako latwo dostepne archiwum.
I chyba zdarzylo mi sie z raz skorzystac awaryjnie z googlowego interfacu.
Post by Jacek
Odpadną głupcy których przerasta ogarnięcie
czytnika :)
E, apeluje o wiecej tolerancji dla cyfrowo wykluczonych.
Titus Atomicus
Olivander
2024-03-14 01:17:43 UTC
Post by ***@somewhere.in.the.world
E, apeluje o wiecej tolerancji dla cyfrowo wykluczonych.
właśnie!! dziękuję w imieniu owej milkliwej większości.

zwłaszcza, że jak mówił Autor nomen omen "Ramy" (choć nierowerowej)
"każda technologia odróżnialna od magii jest niewystarczająco
zaawansowana”.

ciekawe, że wszyscy znamy to raczej w raczej frojdowskim przekręceniu;
jak to przekręcenie o nas wszystkich świadczy?

(Niemce na d.r.f. się plują, że im na rowery mówią bzitko, osioł z drutu
(drahtesel) , co sugeruje niski status, podczas gdy derogatywne określenia
samochodu, choć liczne, są mniej deprecjonujące. aż się chce im napisać, że
to ich wina, że rower wynaleźli Francuzi i Angole, ąę🚲, podczas gdy Niemce
niestety wynaleźli "śmierdziela".
tylko że to nieprawda/propaganda, skoro w drzewie genealogicznym roweru
centralne miejsce ma laufmaschine Draisiego, bo choć rowerki pychowe były
wcześniej, to On wymyślił skrętną kierę, z namiastką sterów smarowanych
ochłapem wieprzowej słoniny, fuuuj.)
--
Google zarrrżnął feed pl.rec.rowery bo INNE grupy usenetu to binaria+spam.
Tak jak by burzyć wszystkie uczelnie USA bo T.Kaczynski był z Berkeley.
Hak im w konar, hwd i kawałek szkła! (I ♥ NewsTap + news.chmurka.net)
ąćęłńóśźż
2024-04-12 10:33:09 UTC
Można było odnaleźć i kontynuować wątek sprzed kilku lat.
Przy czytnikach to trudne.

Jan Cytawa
2024-03-13 21:15:14 UTC
Post by coaster
Znowu nie ma zawartosci _zadnyc_ postow przez ICMI-a, ale kłopoty są
tylko na preclu – inne grupy dzialaja normalnie... :/
Po kilku dniach sprawdzania znowu mi ICM ruszył. Ale musiałem
zrezygnować z subskrypcji i ponownie ja zasubskrybować.
Wolę ICM, bo to stary akademicki serwer i jest u nas w kraju.
Ale chmurka działa i też chwała jej za to.

Jan Cytawa
jn
2024-03-18 18:40:01 UTC
Post by Jan Cytawa
Wolę ICM, bo to stary akademicki serwer i jest u nas w kraju.
A działa jak działa... :(

W Thunderbird grupy "rowery", "polityka" i "banki" pojawiły się jako
'Nowe grupy'.
jn
2024-04-01 17:43:45 UTC
Padła grupa pl.comp.os.linux