Trial
bibi
2003-12-26 20:58:32 UTC
Czes. Mam pytanie do tych ktorzy jezdza aktywnie w tym stylu:))).
Poniewaz ja raczej z 'rodu' Dualowcow, chcialem sie dowiedziec
ile moze kosztowac taki sprzet dla poczatkujacych??.Oczywiscie
nie prosze o jakis sprzet z gornej polki...
Nie jestem jakos bardzo przy kasie:(poniewaz ostatnio zlorzylem moj drugi
rowerek do dualu...i wynioslo mnie to troche ponad moje oczekiwania:).Z góry
Ślicznie dziekuje...za jakakolwiek pomoc...

bb
holomouse
2003-12-26 22:08:57 UTC
Post by bibi
Poniewaz ja raczej z 'rodu' Dualowcow, chcialem sie dowiedziec
ile moze kosztowac taki sprzet dla poczatkujacych??.
1500zl

holomouse
www.trial.prv.pl

no falls, no balls
no brain, no pain
no dres, no stres
no woman, no cry.
somsiad
2003-12-26 22:14:15 UTC
Post by holomouse
1500zl
***Jak dla poczatkujacego to az tyle ni wyjdzie. Kolega zlozyl na ramie
mielca i wyszlo go to okolo 700zl. Sprzeta taki jak Vki czy magura przeklada
z gorskiego wedle nastroju. Kola uzywane na piastach XT wyszly go 100zl. Z
przodu ze starej korby pozostala najmniejsza tarcza. Zamiast kasety jedna
zebatka(4ka) i sis z tylu jako naciag lancucha. Widelec sztywny zalatwil za
40zl. Mostek i kierownice mial jako czesci luzem w garazu. No i nawet na
takim sprzecie juz niezle wymiata.

Pozdrawiam
Somsiad
http://home.autocom.pl/wojciech3
holomouse
2003-12-26 22:53:20 UTC
'cala polska czyta dzieciom'.
kolega pytal o caly rower, a nie o rame i kola. wynika z tego, ze nie ma
skad przelozyc pozostalych czesci.

holomouse
www.trial.prv.pl

no falls, no balls
no brain, no pain
no dres, no stres
no woman, no cry.
somsiad
2003-12-27 12:37:36 UTC
Post by holomouse
'cala polska czyta dzieciom'.
kolega pytal o caly rower, a nie o rame i kola. wynika z tego, ze nie ma
skad przelozyc pozostalych czesci.
***
Post by holomouse
Nie jestem jakos bardzo przy kasie:(poniewaz ostatnio zlorzylem moj drugi
rowerek do dualu...i wynioslo mnie to troche ponad moje oczekiwania:)
***Ja dalem tylko przyklad jak to mozna zrobic tanio. Skoro kolega skladal
rower musi znac ceny osprzetu typu hamulce,kola,suport,stery,korba itd.
Mozna zlozyc rower za 700-800zl ,a mozna za 1500. Wiec jest roznica.

bibi
2003-12-27 16:03:55 UTC
Post by somsiad
***Ja dalem tylko przyklad jak to mozna zrobic tanio. Skoro kolega skladal
rower musi znac ceny osprzetu typu hamulce,kola,suport,stery,korba itd.
Mozna zlozyc rower za 700-800zl ,a mozna za 1500. Wiec jest roznica.
Hehe, dzieki...a jak juz jestesmy przy ramach, to jaka kupic??
bo osprzetem to dam sobie rade:))
jak by mialo byc z kolami, tzn rafkami?
cos specjalnego?

bb
FoxRacer
2003-12-27 16:43:56 UTC
Post by bibi
Hehe, dzieki...a jak juz jestesmy przy ramach, to jaka kupic??
bo osprzetem to dam sobie rade:))
jak by mialo byc z kolami, tzn rafkami?
cos specjalnego?
proponuje Mielca Quattro. A tak pozatym to ktos sprzedawal za 1500zl swietna
trialowke, na swietnym osprzecie:D
bibi
2003-12-27 16:48:08 UTC
Post by FoxRacer
proponuje Mielca Quattro. A tak pozatym to ktos sprzedawal za 1500zl swietna
trialowke, na swietnym osprzecie:D
zastanawialem sie nad draggstarem
ale one sa wyskowie, a echo es3 jest troche drogie:D:))

bb
ruks
2003-12-27 17:49:19 UTC
Post by FoxRacer
proponuje Mielca Quattro. A tak pozatym to ktos sprzedawal za 1500zl
swietna trialowke, na swietnym osprzecie:D
zastanawialem sie nad draggstarem
ale one sa wyskowie, a echo es3 jest troche drogie:D:))
A ja sie chyba zdecyduje na a-ganga a.m. Co o tym myslicie, wiem ze to nie
trial ale bedzie bardziej uniwersalny.

ruks
bibi
2003-12-27 21:53:00 UTC
Post by ruks
A ja sie chyba zdecyduje na a-ganga a.m. Co o tym myslicie, wiem ze to nie
trial ale bedzie bardziej uniwersalny.
ruks
skaldalem koledze triala na tej ramie:)))
mowi ze dobrze sie spisuje
ale dal mnie katy sa zle...i nie jest tak wytrzymala jak echo es 3:D
ale to juz rarytas:)ale tez niezle...mozna piekna dualowke zrobic:)))
wstawic bomberka nowego:)zrobic na lx-ie i cudo:)))

btw.na czym zrobic triala xt, lx, czy co bo ja nie iwem do konca...

bb
ruks
2003-12-27 22:20:23 UTC
Post by bibi
ale dal mnie katy sa zle...i nie jest tak wytrzymala jak echo es 3:D
Jasne, ja chce Zoo! Boa ;-)
Coz wiem ze a-gang to nie do konca trial ale potrzebuje sprzeta ktorym
daloby sie w miare normalnie przejechac parenascie km w jakis teren. Tak
wiec potrzebna mi rura podsiodlowa i nie za maly rozmiar - cos ala dualowka.
A wyboru duzego nie ma, ten a-gang bynajmniej sposrod ram dualowych ma
najkrotsze tylne widelki i najbardziej stromy kat glowki. Spaceman jezdzi na
czyms takim i radzi sobie calkiem calkiem wiec ja sie chyba tez skusze, jako
ze typowa trialowa rama nie nadaje sie do przemierzania km.
Post by bibi
ale to juz rarytas:)ale tez niezle...mozna piekna dualowke zrobic:)))
Czy ja wiem, z typowej trialowki to chyba nie bardzo :-/
Post by bibi
btw.na czym zrobic triala xt, lx, czy co bo ja nie iwem do konca...
Nie za wielka roznica, wszystko zalezy od kasy, a przerzutki to akurat
najmniej wazne sa.

ruks
bibi
2003-12-28 18:29:26 UTC
Post by bibi
btw.na czym zrobic triala xt, lx, czy co bo ja nie iwem do konca...
Nie za wielka roznica, wszystko zalezy od kasy, a przerzutki to akurat
najmniej wazne sa.
ruks
Zle mnie zrozumiales:)))
chodzi mi o to ze a-gang raczej na duala sie nadaje...moim zdaniem:)))ja juz
dualu mam dosyc:)))nie dobrze mi sie robi
jak slysze jak koledzy mowia ze zlorza sobie duala na ramie POINTA:Dteraz
jakos triala trzeba wyprobowac...

bb
FoxRacer
2003-12-28 20:24:51 UTC
Post by ruks
Spaceman jezdzi na
czyms takim i radzi sobie calkiem calkiem wiec ja sie chyba tez skusze, jako
ze typowa trialowa rama nie nadaje sie do przemierzania km.
A jak lenosky jezdzi na Giant XTC to znaczy ze jest gut?? Oni jezdza na tym
co im daja i tym sie raczej nie kieruj!! Zreszta denerwuje mnie gadanie ze
sie na trialowce nie da dojechac... Jak sie decydujesz na trial to nie
przemierzasz km, co jedynie tyle co na dojazd na miejscowke!! Jestescie
zalosni:P (pamietajcie o jezyczku:D)
Post by ruks
Post by bibi
ale to juz rarytas:)ale tez niezle...mozna piekna dualowke zrobic:)))
Czy ja wiem, z typowej trialowki to chyba nie bardzo :-/
Wg mnie sie da...
Post by ruks
Post by bibi
btw.na czym zrobic triala xt, lx, czy co bo ja nie iwem do konca...
Nie za wielka roznica, wszystko zalezy od kasy, a przerzutki to akurat
najmniej wazne sa.
Trialowke na XT, LX? Korbe dajesz FSA PowerPro, lancuch najtanszy jaki jest,
przerzutka najtansze gowno, kasete jakas szosowa: Sora, bedzie gut i tak
wywalisz zebatki i zostawisz tylko 2;]
--
Bartek [FoxRacer]
web page: www.foxracer.prv.pl
wymaz "nospam"
ruks
2003-12-29 09:53:26 UTC
Post by FoxRacer
A jak lenosky jezdzi na Giant XTC to znaczy ze jest gut?? Oni jezdza na tym
co im daja i tym sie raczej nie kieruj!!
Kieruje sie tym ze a-gang a.m. ma stromy kat glowki i krotsze tylne widelki
co go troszke upodabnia do trialowek najbardziej sposrod ram dualowych ktore
znam. Ponadto rozmiar 14" powinien byc w sam raz i wejdzie w ta rame jakas
sztyca.
Post by FoxRacer
Zreszta denerwuje mnie gadanie ze
sie na trialowce nie da dojechac...
A jak mozna jechac bez siodelka i na 8-10" ramie??
Post by FoxRacer
Jak sie decydujesz na trial to nie
przemierzasz km, co jedynie tyle co na dojazd na miejscowke!!
Jesli mieszkasz w centrum to fajnie, ja niestety nie i musze z 10 km do
centrum dojechac.

ruks
bibi
2003-12-29 10:03:28 UTC
Post by FoxRacer
[...]
hehe no ja mam kolege ktory byl cieprliwy tylko przez 2 tyg na ramie 9
calowej jezdzil i sie wk@%$*@%bo bez siadelka bylo
i skrecalem mu 2 tyg pozniej fulla:Dale na upartego spokojnie...
na tam na 10 moge jezdzic:Dmusze dojechac z 3-4 km do centrum i bedzie
loozik:D:)))

bb
FoxRacer
2003-12-29 10:50:11 UTC
Post by ruks
[...]
Idziesz do mielca... mowisz ze chcesz taka sama geometrie jak ma Quattro, z
malym zmianami... i tu mowisz-> Np. rura podsiodlowa 12" ( w zupelnosci
wystarczy, 14" to stanowczo za duzo )
Post by ruks
Post by FoxRacer
Zreszta denerwuje mnie gadanie ze
sie na trialowce nie da dojechac...
A jak mozna jechac bez siodelka i na 8-10" ramie??
No ja jakos jezdze na 8" ramie bez siodla i nie narzekam. Brak siodelka
jakos szczegolnie nie przeszkadza
Post by ruks
Post by FoxRacer
Jak sie decydujesz na trial to nie
przemierzasz km, co jedynie tyle co na dojazd na miejscowke!!
Jesli mieszkasz w centrum to fajnie, ja niestety nie i musze z 10 km do
centrum dojechac.
Nie mieszkam w centrum, a wiekszosc miejscowek gdzie jezdza trialowcy mam od
3km w gore (pomysl ze mam El Gato z tylu, ktore daje kosmicznie wielkie
opory i mnie ZWALNIE z gorki:P). Mam tylko jedna miejscowke, ktora jest 50m
ode mnie, ale tam raczej na FR, anizeli na Trial;]. Jesli nie mieszkasz w
bloku to moze warto sie zastanowic nad paletami??;]
bibi
2003-12-29 10:54:15 UTC
Idziesz do mielca... mowisz ze chcesz taka sama geometrie jak ma >Quattro,
malym zmianami... i tu mowisz-> Np. rura podsiodlowa 12" ( w >zupelnosci
wystarczy, 14" to stanowczo za duzo )
sprawdzalem tego mielca...daje rade...ale ja sobie wole pozbierac na
echowe:)) fakt ze torche kosztuje...ale jak juz skaldac to cos na dobrym
sprzecie...

bb
FoxRacer
2003-12-29 19:56:27 UTC
Post by bibi
sprawdzalem tego mielca...daje rade...ale ja sobie wole pozbierac na
echowe:)) fakt ze torche kosztuje...ale jak juz skaldac to cos na dobrym
sprzecie...
A widzisz... tez tak na poczatku myslalem... nawet mialem kase na echo,
tylko nie bylo tyle chetnych zeby sciagac z japoni echo. W kazdym razie
odradzili mi i powiedzieli ze na poczatek warto mniej pieniedzy zainwestowac
bo rama bedzie bardzo mocno katowana na poczatku...Ale twoj wybor;] W koncu
zawsze mozna pospawac
ruks
2003-12-29 20:06:10 UTC
Post by FoxRacer
Idziesz do mielca... mowisz ze chcesz taka sama geometrie jak ma Quattro, z
malym zmianami... i tu mowisz-> Np. rura podsiodlowa 12" ( w zupelnosci
wystarczy, 14" to stanowczo za duzo )
Trzeba to bedzie rozwazyc jeszcze, na szczescie mi sie nie spieszy bo i kasy
chwilowo nie ma.
Post by FoxRacer
No ja jakos jezdze na 8" ramie bez siodla i nie narzekam. Brak siodelka
jakos szczegolnie nie przeszkadza
Bo ja wiem 10 km w jedna strone to mysle ze troche duzo.
Post by FoxRacer
ode mnie, ale tam raczej na FR, anizeli na Trial;]. Jesli nie mieszkasz w
bloku to moze warto sie zastanowic nad paletami??;]
Palety juz mam :-) i to calkiem sporo ale tym rowerkiem tez chcialbym troche
po trasach dualowych pojezdzic a te sa oddalone o okolo 12 km od mojej
chaty.

ruks