sklep w Warszawie (najtaniej)
aphex
2005-07-18 22:54:08 UTC
szukam jakiegos sklepu w Warszawie gdzie by³yby normalne ceny a nie wszystko
totalnie zawy¿one (np Nowowiejska), do tego jak najwiekszy wybór. Podajcie
co¶, moze link do strony sklepu jesli ma.

--
gg:2048838; www.aphextwin-rephlex.com
Soltek FRN2-L; Barton 2500+; 2x512ram (Elixir & Goodram);
Liteon 1633s; Lg-cdrw 8240B; Modecom 300gt; LG F700P;
Lasic
2005-07-18 23:01:07 UTC
> szukam jakiegos sklepu w Warszawie gdzie by³yby normalne ceny a nie
> wszystko totalnie zawy¿one (np Nowowiejska), do tego jak najwiekszy wybór.
> Podajcie co¶, moze link do strony sklepu jesli ma.

Z tego co ja sie orientuje nie ma w Warszawie sklepu który na aktualnym
stanie posiada wszelkie odstêpne w tym kraju produkty. Chyba bêdzie pro¶ciej
jak napiszesz czego szukasz.
Lasic
2005-07-18 23:03:36 UTC
ekhm dostêpne...
Emil Mc
2005-07-19 05:57:00 UTC
U¿ytkownik "aphex" <***@WYTNIJtlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
> totalnie zawy¿one (np Nowowiejska), do tego jak najwiekszy wybór. Podajcie
> co¶, moze link do strony sklepu jesli ma.

Wiesz co tak ogladam telewizje sobie, i mysle ze tylko Era da ci to czego
potrzebujesz, aha i masz fajny komputer. Ale to juz pisalem.. pzdr

Emil Mc
A1Tiger
2005-07-19 06:47:08 UTC
U¿ytkownik "Emil Mc" <***@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

{ciach}
aha i masz fajny komputer. Ale to juz pisalem.. pzdr

> Emil Mc

ten komp to taki bardzo taki sobie ;)
ale era w istocie.....
hawlik
2005-07-19 06:49:02 UTC
U¿ytkownik "Emil Mc" <***@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> aha i masz fajny komputer.
yyyah.... szacuneczek za komputer :p

Tomek.
Quattrox
2005-07-19 14:56:47 UTC
> yyyah.... szacuneczek za komputer :p
>
> Tomek.

lol :D Wy chyba dobrego komputerka nie widzieliscie ;D co to za komputer
ktory nie ma podkreconego procka?:P macie tutaj fotke tego co zrobilem dobre
pare lat temu z moim blaszakiem :P

--
*Wheeler Budy 04 po modyfikacjach*
GG: 700396
T***@somewhere.in.the.world
2005-07-19 06:56:18 UTC
In article <1097f$42dc3308$540a4eac$***@news.chello.pl>,
"aphex" <***@WYTNIJtlen.pl> wrote:

> szukam jakiegos sklepu w Warszawie gdzie byłyby normalne ceny a nie wszystko
> totalnie zawyżone (np Nowowiejska)

Ale zawyzone w stosunku do ktorych cen?

TA
qqruŒNIK
2005-07-20 08:39:58 UTC
U¿ytkownik "aphex" napisa³:

> szukam jakiegos sklepu w Warszawie gdzie by³yby normalne ceny a nie
> wszystko totalnie zawy¿one (np Nowowiejska), do tego jak najwiekszy wybór.
> Podajcie co¶, moze link do strony sklepu jesli ma.

Ostatnio (z jakie¶ miesi±c temu) wlaz³em "turystycznie" do SkiTeam'u na
(chyba ju¿) Wolskiej i ku mojemu ciê¿kiemu zdziwieniu rzeczy którymi siê
interesowa³em by³y wyraŒnie tañsze ni¿ w innych przeciêtych sklapach
rowerowych.
A¿ z tego wra¿enia zanaby³em manetkoklamki i V-brake'i Shimano (i jakies tam
duperele - wszystko z tych raczej najni¿szych modeli).
Nie wiem jak ceny tych z natury drogich zabawek - bo tymi siê nie
interesujê, ale te najtañsze z najtañszych tam rzeczywi¶cie by³y najtañsze.
:o)

qqruŒNIK