siodla
z***@gmail.com
2008-06-24 20:14:13 UTC
Witam ponownie, dzisiaj bylem w dwoch sklepach widzialem Allaye i
Brooksy... niestety w obydwoch przypadkach nie ma jak przymierzyc
takowych, nawet jak powiedzialem ze chce tylko usiasc a prety owine
skarpetka zeby sie nie porysowaly i nie bede mocno dokrecal to
stanowczo sprzedawcy odmawiali. Szkoda mi troche wydawac +/- 300zl na
kota w worku wiec jestem w malym pasie.
Allaye maja niby troche sztucznej skory - nie wiem jakie ma ona
wlasciwosci odprowadzania potu czy formowania sie aczkolwiek jestem
sceptyczny. Komore powietrzna mozna zdjac i tylko taze komore sie
pompuje - jak dla mnie nieco picowate bo samo wykonanie siodla z
tkanina na wierzchu jest ciekawe.
Brooksy wiadomo, nieuformowane sa jak twarde jak plastiki a
formowanie troche trwa ale sprzedawca powiedzial ze sprzedal juz ich
jakas ilosc i nie mial jeszcze zwrotu(ciekawe czy by przyjal taki
zwrot). Gorzej tylko z pochylona pozycja, moze jak bym wibrator
przykrecil i woda polewal to by sie nos siodla uformowal, inaczej -
smiem watpic.
Byc moze znacie jakies sklepy ktore pozwalaja na przymierzanie
ciekawszych siodel w warszawie i okolicach? Generalnie to jestem
zawiedziony postawa sprzedajacych, szczegolnie znajac obyczaje
panujace w sklepach rowerowych na zachodzie gdzie mozna sobie
przymierzac do wlasnego roweru siodla ktore kosztuja po 500 euro. I
wypozyczac je na jazdy probne.
T***@somewhere.in.the.world
2008-06-25 11:34:16 UTC
In article
Post by z***@gmail.com
[...]
Ojej, a ty takie obyczaje znasz z autopsji, czy ze slyszenia?
I gdzie widziales te siodla po 500 euro?

Pomijam fakt, ze te Brooksy dopasowywuja sie po kilkuset kilometrach
dopiero...

TA
z***@gmail.com
2008-06-25 13:55:01 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
In article
[...]
z autopsji nieco znam ale ty mozesz sobie poszukac na googlach ofert
sklepow zachodnich(np. wlochy anglia usa) i poczytac rozne faq czy
wyslac emaila z zapytaniem i sam zobaczysz

siodla po 500 euro mozesz zobaczyc w ofercie kazdego drozszego
producenta, aczkolwiek w wiekszosci sa to limitowane serie to jednak
mozna trafic i na takie ktore sa masowo produkowane(glownie wersje dla
profesjonalistow)

i teraz moje pytanie, sprzedajesz siodelka i ci glupio?
T***@somewhere.in.the.world
2008-06-25 15:39:55 UTC
In article
Post by z***@gmail.com
[...]
Podaj maila. Linka.
Post by z***@gmail.com
[...]
Bo AFAIK najdrozszy Brooks u nas w Secesji kosztuje raptem 999zl
http://www.secesja.pl/do/item/SWALLOWCLASSIC/SWALLOWCLASSIC (czyli 300
euro). A ceny Brooksa sa u nas nieco wyzsze, niz w UK.
Post by z***@gmail.com
i teraz moje pytanie, sprzedajesz siodelka i ci glupio?
Ach nie.
Niedawno kupilem. Wlasnie Brooksa, model Flyer, za 40 funtow. W Evans
Cycles w Londynie. Chyba najwieksza w UK siec sklepow rowerowych
(http://www.evanscycles.com/), jakbys nie wiedzial. Musialem zamowic i
kilka dni czekac. Od reki mieli tylko popularne siodelka do 30 funtow,
na ktorych nawet w tym bogatym UK sporo osob jezdzi.
W Evans Cycles nie ma mazliwosci jazdy testowej.

AFAIK testowe jazdy na Brooksie oferowal http://harriscyclery.com/ ale
nie jest to raczej wyjatek, niz regula.
'
Pozdrav
TA
T***@somewhere.in.the.world
2008-06-25 15:58:32 UTC
[...]
Swallow to rowniez najdroszy Brooks u Harrisa w USA. Cena 499$, czyli
nieco wiecej, niz w Secesji:
http://www.sheldonbrown.com/harris/saddles/brooks-swallow.html

TA
z***@gmail.com
2008-06-26 09:57:40 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
Podaj maila. Linka.
naprawde trzeba poszukac a mi sie nie chce ale specjalnie dla ciebie
znalazlem jednego wlasnie dotyczacego brooksow bo widac jestes ich
milosnikiem

http://www.wallbike.com/OtherInfo.html
Post by T***@somewhere.in.the.world
Podaj maila. Linka.
jak wyzej nie mam czasu szukac ale dla ciebie brooks

http://www.brooksengland.com/shop/shopProductDetail.aspx?id=uid-20070521.193431.187.5000-16-00145E457A63-----------------202
[...]

evans cycles to nie taki odpowiednik decathlona tutaj? duza siec
czasem zanizajaca ceny posiadajaca w standardowej ofercie tylko to co
sie sprzedaje masowo?
juz nie bede nawet pisal jak ja nie lubie takich sklepow - gdzie nie
pojdziesz masz dokladnie to samo w ofercie tylko ceny +/- pare zlotych
w tym 'bogatym' uk tak jak i na calym swiecie wiekszosc ludzi porusza
sie samochodami a na rowerze spedza max pare godzin tygodniowo(jesli
nie miesiecznie)
T***@somewhere.in.the.world
2008-06-26 14:37:15 UTC
In article
Post by z***@gmail.com
[...]
6miesieczna gwarancja zwrotu. No fakt. Tylko, ze cena 1,5 wyzsza nic w
Evansie. I ciekawe jak rzeczywiscie z tym zwrotem. Chcesz powiedziec, ze
kazdy sobie moze pojezdzic na tych brooksach za kaucja (cena) i po pol
roku odeslac?
No, ale moze biorac pod uwage te wysoka cene to sie im oplaca.
Post by z***@gmail.com
[...]
Ale to jakis Limited Edition. Ile takich siodelek sie rzeczywiscie
sprzedaje? Czy jest dosteony od reki? Czy Brooks oferuje taka mozliwosc
przetestowania, jak wallbike? Bo wallbike chyba tego modelu nie
sprzedaje?

Wiec te twoje twierdzenia o powszechnosci i dostepnosci drogich siodelek
w zagranicznych krajach niezbyt sie potwierdzaja.
Hm, czy ty w ogole byles gdzies za granica?
Post by z***@gmail.com
[...]
Jak chyba wiekszosc sklepow. Czepiasz sie. Z tym, ze Evans to nie jest
odpowiednik Decathlona. To siec sklepow rowerowych, a nie supermarket
ogolnosportowy.
I rozumiem, ze we wszytskich innych sklepach rowerowych w bogatszych,
niz nasz kraju, na polkach leza Brooksy... z gornej polki?
Post by z***@gmail.com
juz nie bede nawet pisal jak ja nie lubie takich sklepow - gdzie nie
pojdziesz masz dokladnie to samo w ofercie tylko ceny +/- pare zlotych
O, nie rozumiem.
Post by z***@gmail.com
w tym 'bogatym' uk tak jak i na calym swiecie wiekszosc ludzi porusza
sie samochodami a na rowerze spedza max pare godzin tygodniowo(jesli
nie miesiecznie)
Tu tez nie rozumiem, co chciales przez to powiedziec.

Przypominam, ze zaczales od tego, ze chciales kupic jakiegos tanszego
Brooksa i madrzyles sie, ze w sklepach w zagranicznych krajach jest z
tymi Brooksami calkiem inaczej, niz u nas. Norma sa jazdy probne, i
powszechna dostepnosc siodelek za 500 EUR

TA
z***@gmail.com
2008-06-26 15:36:16 UTC
[...]
Skad ty sie wziales? Sprawdzales ceny w tamtym sklepie? Sa nizsze o
15-20% niz w twoim evansie! Po co wypisujesz jakies glupoty ze sa 1,5
raza wyzsze? 6-miesieczna gwarancja zwrotu jest tylko na brooksy ale
wszystkie inne produkty maja 30 dniowa gwarancje zwrotu. Szczegoly
masz w linku, do tego mozesz wyslac emailia jak jestes zainteresowany
- ja tego robic za ciebie nie bede. I to nie jest pojedynczy sklep ale
ty jestes taki dziwny ze ciagle powtarzasz te same glupoty. Tam sa
ceny w DOLARACH a nie FUNTACH! Czlowieku wez sie ogarnij! 1 funt = +/-
2 dolary....
[...]
No to sobie przejrzyj oferte - sprzedaja ten model i to o 170 euro
taniej! Czy Brooks oferuje? Nie wiem zapytaj sie brooksa a nie mnie
ale sadze ze jako producent przymierzanie chociazby oferuja od reki
bez zadnych problemow a jak jestes faktycznie zainteresowany to napisz
maila do brooksa a nie do mnie.
Post by T***@somewhere.in.the.world
Wiec te twoje twierdzenia o powszechnosci i dostepnosci drogich siodelek
w zagranicznych krajach niezbyt sie potwierdzaja.
Hm, czy ty w ogole byles gdzies za granica?
Gdzie sie nie potwierdzaja? Przeciez tam sklepy sa w wiekszosci
przypadkow duzo lepiej wyposazone niz tutaj a co lepsze to co maja w
ofercie internetowej jest na stanie albo do sciagniecia bez zadnego
marudzenia. Czlowieku gadasz jak jakis podrzedny sprzedawca z allegro
co pojechal do anglii zeby kupic 3 siodelka, wystawil na allegro w
dwukrotnie wyzszej cenie i frajerow szuka! Do tego co ty debila chcesz
ze mnie robic przeciez jak napisalem ze nieco znam z autopsji to chyba
bylem za granica - czlowieku lodu do glowy ci brakuje! Po co na mnie
najezdzasz jak nie masz racji?
[...]
Rowerowych czy sportowych... co to ma za znaczenie - to jest zapewne
sklep masowy dla niedzielnego rowerzysty ktory nie wymaga za wiele
wiec niczego specjalnego tam nie znajdziesz. Nigdzie nie napisalem
'WSZYSTKICH' no ale ty musisz robic widly z igly bo ci tak wygodnie.
No ale wiekszosc sklepow posiadajacych jakas tam specjalizacje - np
dystrybutor danej marki czy sklep tylko z szosowkami ma produkty z
wyzszej polki na stanie. Nie wierzysz? To idz zobacz a nie gadasz
glupoty.
[...]
I tak wlasnie jest, gwarancja zwrotu do 30 dni istnieje nie od dzisiaj
a jazdy probne to ja moge sobie sam zorganizowac bo tutaj tez jest
troche porzadniejszych sklepow tylko ze nie maja modeli ktore mnie
interesuja. I calkowicie rozumiem obawe o to ze siodlo sie porysuje na
mocowaniu ale fakt tego ze nawet usiasc nie mozna jest kompletnie
zalosny - nie wiem jak ty ale ja nie kupuje kota w worku. Jak by w
sklepach z butami nie mozna bylo obuwia przymierzyc to tez bym
narzekal.
A co do ceny brooksow to niestety ale w polsce panuje drozyzna, w
niemczech/uk/usa taniej i lepiej.
z***@gmail.com
2008-06-26 15:52:56 UTC
widze ze duzo sie wypowiadasz na grupie 'pregierz' i stamdat wynosisz
swoje maniery ;)
Zygmunt M. Zarzecki
2008-06-26 15:53:49 UTC
Post by z***@gmail.com
widze ze duzo sie wypowiadasz na grupie 'pregierz' i stamdat wynosisz
swoje maniery ;)
Buahhaha!
Dobre!
Pisz jeszcze!

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com
We have nothing to fear but fear itself - Franklin Delano Roosevelt
T***@somewhere.in.the.world
2008-06-26 17:08:27 UTC
In article
Post by z***@gmail.com
widze ze duzo sie wypowiadasz na grupie 'pregierz' i stamdat wynosisz
swoje maniery ;)
To znaczy: jakie maniery?

TA
z***@gmail.com
2008-06-26 17:13:21 UTC
napastliwosc i szydzenie
T***@somewhere.in.the.world
2008-06-26 18:13:50 UTC
In article
Post by z***@gmail.com
[...]
Owszem. Sprawdzilem tylko cene Brooksa Flyer, ktorego ja kupilem. Jest
WYZSZA o 20%, niz w 'moim' Evansie.
Post by z***@gmail.com
Po co wypisujesz jakies glupoty ze sa 1,5
raza wyzsze?
Evans - 40 funtow = 168zl, ten twoj wallbike - 99$ - 208zl daje okolo
1.2 Faktycznie moze przesadzilem z tym 1.5. Jest 20% drozej.
Post by z***@gmail.com
6-miesieczna gwarancja zwrotu jest tylko na brooksy ale
wszystkie inne produkty maja 30 dniowa gwarancje zwrotu.
No i?
Tylko, ze ten twoj wallbike to chyba sklep internetowy jest prawda?
Tu troche inne przepisy gwarancyjne obowiazuja. Nawet w Bolandzie, nie
mowiac o USA.
A to jest DUZY sklep, ktory obsluguje iles tam milionow jezdzacych
Amerykanow, stad moze pozwolic sobie na nizsze marze. Mimo to oferuje
ceny niewiele nizsze niz polskie. Mimo, ze w USA przeciez wszytsko tanie.

Wciaz jednak nie jestem przekonany do tej gwarancji zwrotu...
Post by z***@gmail.com
Szczegoly
masz w linku, do tego mozesz wyslac emailia jak jestes zainteresowany
- ja tego robic za ciebie nie bede.
Nie jestem zaintersowany, ja juz mam siodelko, ktore kupilem w dobrej
cenie i jestem zadowolony. To ty sie przymierzasz do zakupu, a warunki
oferowane przez polskie sklpey ci nie odpowiadaja.
Post by z***@gmail.com
I to nie jest pojedynczy sklep
Owszem, podales przyklad jednego, pojedynczego, duzego sklepu
wysylkowego.
Post by z***@gmail.com
ale
ty jestes taki dziwny ze ciagle powtarzasz te same glupoty. Tam sa
ceny w DOLARACH a nie FUNTACH! Czlowieku wez sie ogarnij! 1 funt = +/-
2 dolary....
Zgadza sie. Nie podniecaj sie tak, bo ci zylka peknie. Polecam szklanke
wody.
Post by z***@gmail.com
[...]
A jaki jest czas oczekiwania? I czy mozna zamowic od reki 10 takich
siodelek? Bo co bedzie jak ktos chce druzyne wyekwipowac?
Post by z***@gmail.com
[...]
Ale korzystales? Moze trzymajmy sie konkretow. Ja tam w USA nie bylem,
ale w Londynie nie znajdziesz dowolnego Brooksa od reki w pierwszym
lepszym sklpeie rowerowym.
Post by z***@gmail.com
Czlowieku gadasz jak jakis podrzedny sprzedawca z allegro
co pojechal do anglii zeby kupic 3 siodelka, wystawil na allegro w
dwukrotnie wyzszej cenie i frajerow szuka!
Sprzedawca Brooksow na Allegro musi konkurowac cena z Secesja, wiec jest
od niej tanszy. Secesja ma rzeczywiscie drogo, ale skad wziales te
_dwukrotnie_ wyzsza cene?
Post by z***@gmail.com
Do tego co ty debila chcesz
ze mnie robic przeciez jak napisalem ze nieco znam z autopsji to chyba
bylem za granica - czlowieku lodu do glowy ci brakuje! Po co na mnie
najezdzasz jak nie masz racji?
Bo tak fajnie podskakujesz.
Poza tym zdecyduj sie: chcesz miec wszytsko tanio, i z mozliwoscia
testowania, zwrotu itd.
Tak nie ma. Nawet w zagranicznych krajach.
A skoro wydaje ci sie, ze jest inaczej, to chyba jednak tam nie byles.
Post by z***@gmail.com
[...]
Wydaje mi sie ze jednak ma. I to jest jakas roznica.
Post by z***@gmail.com
- to jest zapewne
sklep masowy dla niedzielnego rowerzysty ktory nie wymaga za wiele
wiec niczego specjalnego tam nie znajdziesz.
Mhm. Ale pewnosci nie masz.
NApisales, cytuje:

[...]

Wiec sugerujesz, ze jest to jakas norma.
Post by z***@gmail.com
[...]
Wszytskie produkty? Czy tylko kilka wybranych, a inne na zamowienie?
No i podajesz przyklad duzego sklepu wysylkowego, ktory ma rozne rzeczy
w katalogu, a jak jest z realizacja to nie wiadomo.
Post by z***@gmail.com
[...]
No wlasnie. :-(
Post by z***@gmail.com
I calkowicie rozumiem obawe o to ze siodlo sie porysuje na
mocowaniu ale fakt tego ze nawet usiasc nie mozna jest kompletnie
zalosny - nie wiem jak ty ale ja nie kupuje kota w worku.
Faktycznie, zachowanie sprzedawcy bylo moze przesadnie ostrozne, ale ja
go rozumiem. Moze nie wygladales na potencjalnego kupca. :-)
Ale siadniecie na Brooksie i tak nic by ci nie dalo.
Post by z***@gmail.com
Jak by w
sklepach z butami nie mozna bylo obuwia przymierzyc to tez bym
narzekal.
A to fakt. Ja tez.
I co w zwiazku z tym?
Post by z***@gmail.com
A co do ceny brooksow to niestety ale w polsce panuje drozyzna, w
niemczech/uk/usa taniej i lepiej.
W zasadzie to tylko z tym ostatnim zdaniem zgadzam sie bez zastrzezen.

A poza tym: naucz sie cytowac. Jak sie odnosisz do czegos w poscie
poprzednika, to ciac trzeba precyzyjnie, a nie losowo.

Pozdrav
TA
T***@somewhere.in.the.world
2008-06-27 20:34:46 UTC
Witam,
Pozwolilem sobie sprawdzic inna siec sklepow w UK.
Cycles UK (http://www.cyclesuk.com)
Ceny takie jak wszedzie.
N siodelka jakie maja to FSA:
http://www.cyclesuk.com/172-519515
http://www.cyclesuk.com/172-519516
Kosztuja 160-190 funtow czyli mnie wiecej przedzial 700-800zl.

Tylko, ze... nie maja od reki. Trzeba kilka dni poczekac.

Zreszta niewiele rzeczy maja. Nic dziwnego, zeby miec wszytsko, co sie
obecnie w przemysle rowerowym produkuje to trzebaby miec chyba hangar
wielkosci stadionu pilkarskiego.
Jakbys chcial poogladac ich strone internetowa, to rzeczy ktore maja na
pewno od reki sa oznaczone jako CORE RANGE.

Aha, nie znalazlem na stronie wzmianki na temat bezplatnych test drive.
Powiem wiecej: towar mozna zwrocic tylko w ciagu tygodnia, pod
warunkiem, ze nie bedzie sladow uzytkowania.

Jakbys mial jakies zastrzezenia, ze znowu wynalazlem sklep dla biedakow,
to londynski sklep Cycles UK jest w Harrodsie, Knightbridge.

TA
z***@gmail.com
2008-06-28 23:51:08 UTC
Owszem. Sprawdzilem tylko cene Brooksa Flyer, ktorego ja kupilem. Jest

WYZSZA o 20%, niz w 'moim' Evansie.

sprawdzalem i jest 55 funtow teraz czyli ok 110$ - moze na promocji
kupowales
Evans - 40 funtow = 168zl, ten twoj wallbike - 99$ - 208zl  daje okolo
1.2 Faktycznie moze przesadzilem z tym 1.5. Jest 20% drozej.
tak samo jak wyzej
[...]

AHAHAHA ten sklep jest stacjonarny z dluga renoma, jest bardzo malutki
zapewne pare razy mniejszy od twojej secesji i nie ma milionow
klientow - jest tylko wlasciciel i dwojka pracownikow. przestan
wymylsac jakies idiotyzmy, lepiej obejrzyj strone dokladniej albo
zamejluj jak masz wieksze watpliwosci
Wciaz jednak nie jestem przekonany do tej gwarancji zwrotu...
i ja cie mam przekonywac?
Nie jestem zaintersowany, ja juz mam siodelko, ktore kupilem w dobrej
cenie i jestem zadowolony. To ty sie przymierzasz do zakupu, a warunki
oferowane przez polskie sklpey ci nie odpowiadaja.
warunki oferowane przez te pare sklepow w ktorych bylem to nie sa
zadne warunki, niech szukaja frajerow gdzie indziej predzej sciagne
siodlo z ebaya niz kupie w secesji/bikemanie bo i tak taniej wychodzi
a przymierzac nie moge
Owszem, podales przyklad jednego, pojedynczego, duzego sklepu
wysylkowego.
musisz uzyc google i twoje watpliwosci same sie rozwieja
Zgadza sie. Nie podniecaj sie tak, bo ci zylka peknie. Polecam szklanke
wody.
to po co napinasz?
A jaki jest czas oczekiwania? I czy mozna zamowic od reki 10 takich
siodelek? Bo co bedzie jak ktos chce druzyne wyekwipowac?
niestety ja tam nie pracuje, nie jestem wlascicielem ani znajomym
sklepowych wiec mnie nie pytaj tylko emailem wprost do celu
Ale korzystales? Moze trzymajmy sie konkretow. Ja tam w USA nie bylem,
ale w Londynie nie znajdziesz dowolnego Brooksa od reki w pierwszym
lepszym sklpeie rowerowym.
korzystalem w jakim sensie? bylem w sklepie ogladalem nic nie
kupowalem, sklep jak sklep jest wiekszy lub mniejszy wiec nie mozna
durnie porownywac w taki sposob ale tam gdzie bylem tam mi sie
podobalo
jestem pewien ze w londynie jest jednak troszke sklepow z brooksami, w
koncu to angielska marka
Sprzedawca Brooksow na Allegro musi konkurowac cena z Secesja, wiec jest
od niej tanszy. Secesja ma rzeczywiscie drogo, ale skad wziales te
_dwukrotnie_ wyzsza cene?
na allegro juz prawie nikt brooksami(bo pewnie nie ida) nie handluje
ale widzialem nowki w cenie wyzszej niz na secesji
[...]
skad ty wiesz ze tak nie ma? pojechales raz do londynu kupiles sobie
siodelko na promocji i ci sie wydaje ze jestes jakis globtroter zeby
mnie pouczac? ja w niemczech widzialem jak w sklepie sprzedawca rogi
do rowera kolesiowi mocowal a to jedne a to drugie a tamten mial
problemy z wyborem a przeciez rogi tez sie rysuja(niektore mialy takie
naklejki 'carbon' wiec raczej dolna polka nie byla)
Mhm. Ale pewnosci nie masz.
nie mam ale ty tez nie masz
Wszytskie produkty? Czy tylko kilka wybranych, a inne na zamowienie?
No i podajesz przyklad duzego sklepu wysylkowego, ktory ma rozne rzeczy
w katalogu, a jak jest z realizacja to nie wiadomo.
ten sklep po pierwsze jak czegos nie ma na stanie to pisze OUT OF
ORDER, po drugie nie jest duzy, po trzecie nie jest tylko wysylkowy a
po czwarte po co sie mnie durnie pytasz jak sam mozesz zamejlowac?
boisz sie ze cie pogryza? ja nigdy nie zamailem z evansa wiec tez
powiem ze jest niewiadomo jak to jest z wysylka u nich - BA nie
wiadomo nawet czy taki evans istnieje bo nigdy w nim nie bylem
Faktycznie, zachowanie sprzedawcy bylo moze przesadnie ostrozne, ale ja
go rozumiem. Moze nie wygladales na potencjalnego kupca. :-)
Ale siadniecie na Brooksie i tak nic by ci nie dalo.
nie chca zarobic to nie zarobia, zreszta koles co brooksy mial nie byl
jeszcze taki zly bo sie przynajmniej tlumaczyl ale ci z bikemana to
juz jest kompletna tragedia sztywni jak na pogrzebie - 'siadniecie' na
brooksa by mi duzo dalo, wiedzialbym czy ma byc wezsze czy szersze,
dluzsze czy krotsze oraz jak sie masa wstepnie rozchodzi po siodle
A to fakt. Ja tez.
I co w zwiazku z tym?
to samo co z przymierzaniem siodelek czy ram
[...]

strona nie dziala w tej chwili, sklep nie wiem jak duzy i co ma
faktycznie na stanie ale istnieje duza roznica przy zapupie od reki a
zakupie przez internet - chodzi mi o zwroty
evans to nie jest sklep dla biedakow ale raczej dla masowego odbiorcy
T***@somewhere.in.the.world
2008-06-29 17:06:17 UTC
In article
[...]

Nie. To, co jest teraz za 55 funtow, przynajmniej na fotce, to Flyer
Aged.
Ja kupowalem 2 miesiace temu. Widze, ze po prostu tego mojego Flyera nie
maja juz w ofercie.
[...]
Obejrzalem. Tam nic nie ma na temat sklepu stacjonarnego.
No i chcesz powiedziec, ze w tym malutkim sklepie maja od reki to
wszystko co wystawili w sklepie intermetowym?
LOL
Post by T***@somewhere.in.the.world
Wciaz jednak nie jestem przekonany do tej gwarancji zwrotu...
i ja cie mam przekonywac?
E, nie przekonasz mnie.
Podobnie nie przekonaloby mnie mailowie do sprzedawcy. Przekonaloby mnie
dopiero zeznanie kogos, kto kupuje rozne rzeczy w tym sklepie i zwraca
je po przetestowaniu.
[...]
Nie chce mi sie.
Post by T***@somewhere.in.the.world
Zgadza sie. Nie podniecaj sie tak, bo ci zylka peknie. Polecam szklanke
wody.
to po co napinasz?
Ja???
[...]
Ale po co mam mu glowe zwracac. ja i tak nie zamierzam tam kupowac, bo
daleko i poza Unia. Trzeba clo i VAT placic.
Ale stawiam moje siodlo przeciwko orzeszkom, ze nie maja od reki 10
siodelek Swallow Limited. Bylbym tez zdziwiony gdyby mieli jedno.
[...]
Ale nie sadze, ze wszystko maja od reki. No i ceny maja porownywalne z
Evansem.
[...]
To ciekawe, bo ja widze co innego:
<http://www.allegro.pl/search.php?string=brooks&from_showcat=1&category=1
6416&description=1&country=1&category=16448>

http://www.secesja.pl/do/cat?offset=0
[...]
Ach nie. Ja jezdze do zagranicznych krajow juz od dawna. Do Londynu tak
od 20 lat. I dawno stracilem zludzenia, ze tam wszytsko jest dostepne od
reki w kazdym sklepie. I do tego w niskich cenach
[...]
Nie znam szczegolow. Moze ten gosc wczesniej kupil tam rower, tez
karbonowy. A moze cena rogow odbiegala od cen tych samych rogow w innych
sklepach?

Zrozum. Cudow nie ma.
Sprzedawca zarabia na sprzedazy. A nie doklada. A co wg ciebie zrobi
spredawca z czyms co przyjmie od klienta, i co nosi slady uzytkowania?
Wcisnie nastepnemu klientowi???
Kupilbys? No, ale pewnie za pol ceny. To kto zaplaci drugie pol? Albo
poprzedni klient (jesli marza wysoka), albo sprzedawca.
Post by T***@somewhere.in.the.world
Mhm. Ale pewnosci nie masz.
nie mam ale ty tez nie masz
Ja mam.
[...]
Ale OUT OF ORDER znaczy zepsuty. Dlaczego mieliby wystawiac cos, co nie
jest na stanie, a na dodatek zepsute. Nie rozumiem.
Post by T***@somewhere.in.the.world
po drugie nie jest duzy, po trzecie nie jest tylko wysylkowy a
po czwarte po co sie mnie durnie pytasz jak sam mozesz zamejlowac?
boisz sie ze cie pogryza?
Ale skoro nic nie pisza o sklepie stacjonarnym?
Zreszta to ty masz problem, nie ja. Ja tam zakupow robic nie bede. Za
daleko.
Post by T***@somewhere.in.the.world
ja nigdy nie zamailem z evansa wiec tez
powiem ze jest niewiadomo jak to jest z wysylka u nich - BA nie
wiadomo nawet czy taki evans istnieje bo nigdy w nim nie bylem
Mhm. Pewnie nie istnieje.
[...]
Ale wyciales znowu kwestie, do ktorej sie ustosunkowywalem, a mi sie nie
chce szukac.
[...]
U mnie dziala.
Post by T***@somewhere.in.the.world
sklep nie wiem jak duzy
Ale co to znaczy: duzy i jak to ocenic? To jest siec sklepow.
Post by T***@somewhere.in.the.world
i co ma
faktycznie na stanie
To, co jest oznaczone jako CORE RANGE. Pisalem. Oni tez, na stronie www.
Post by T***@somewhere.in.the.world
ale istnieje duza roznica przy zapupie od reki a
zakupie przez internet - chodzi mi o zwroty
Ale ja to juz mowilem. Przy zakupach przez Internet masz nieco wieksze
prawa. W Polsce tez. Ale raczej nie przyjma ci towaru ze sladami
uzytkowania.
Post by T***@somewhere.in.the.world
evans to nie jest sklep dla biedakow ale raczej dla masowego odbiorcy
Ale w jaki sposob sklep dla koneserow mialby od reki wszytsko, co sobie
zamarzysz? No chyba, ze sprzedaje po mocno zawyzonych cenach...

E, nie chce mi sie z toba gadac.
Zycze powodzenia w zakupach.

TA
z***@gmail.com
2008-06-29 19:15:02 UTC
[...]

to jest fotka siodla brooks flyer za 55 funtow, aged wyglada inaczej -
nie klam
[...]
nie klam, nie obejrzales wystarczy przeczytac about a co do
dostepnosci - musisz zadzwonic albo zamejlowac, pamietaj ze to ty
jestes zainteresowany tym co tam maja a nie ja wiec to twoja sprawa
[...]
trudno, mnie natomiast nie przekonuje twoje twierzenie ze wszedzie na
swiecie jest tak ze siodla nie mozna przymierzyc
Post by T***@somewhere.in.the.world
Nie chce mi sie.
ale odpisywac durnoty i notoryczne klamstwa w prostym poscie ci sie
chce?
[...]
no coz to pozostanie tajemnica dopoki doputy nie dostaniesz wizy do
usa i sie do sklepu nie przejedziesz bo zapewne w mejle tez nie
uwierzysz. dziwne ze uwierzyles reklamie evansa bo przeciez tez mogla
klamac
Post by T***@somewhere.in.the.world
Ale nie sadze, ze wszystko maja od reki. No i ceny maja porownywalne z
Evansem.
tego tez nie wiesz, na stronie brooksa mozesz wyszukac liste sklepow
ktore oficjalnie handluja brooksami w londynie ale nie wszystkie maja
strony internetowe. ceny musza byc konkurencyjne
Post by T***@somewhere.in.the.world
<http://www.allegro.pl/search.php?string=brooks&from_showcat=1&category=1
6416&description=1&country=1&category=16448>
http://www.secesja.pl/do/cat?offset=0
nowki sa tylko od jednej firmy, ciekawe czy jest to jakis duzy
odbiorca brooksow z secesji
[...]
nigdzie nie napisalem wszystkich do tego przyklad brooksa w anglii
jest naprawde durny z wiadomych przyczyn. nawet oficjalny sklep
brooksa ma wpisane w niektorych pozycjach ze produkt niedostepny co
sie bardziej tyczy tego ze produkcja jest limitowana a zapasy na dany
sezon sie wyczerpaly - pozostaja pojedyncze egzemplarze w sklepach
ktore zamowily i nie sprzedaly
Post by T***@somewhere.in.the.world
Nie znam szczegolow. Moze ten gosc wczesniej kupil tam rower, tez
karbonowy. A moze cena rogow odbiegala od cen tych samych rogow w innych
sklepach?
moze, tez nie wiem ale co widzialem to moje
[...]
teoretycznie masz racje ale jak w praktyce tlumaczysz fakt tego iz
niektore sklepy pozwalaja na jazdy probne?
Post by T***@somewhere.in.the.world
Ja mam.
to sbie miej
Post by T***@somewhere.in.the.world
Ale OUT OF ORDER znaczy zepsuty. Dlaczego mieliby wystawiac cos, co nie
jest na stanie, a na dodatek zepsute. Nie rozumiem.
przepraszam tam pisze 'out of stock'
Post by T***@somewhere.in.the.world
Ale skoro nic nie pisza o sklepie stacjonarnym?
Zreszta to ty masz problem, nie ja. Ja tam zakupow robic nie bede. Za
daleko.
pisza w about a ja problemow nie mam bo poprostu kupie cos innej marki
dostepne na miejscu
Post by T***@somewhere.in.the.world
Mhm. Pewnie nie istnieje.
no coz ty w nic nie wierzysz
Post by z***@gmail.com
[...]
ustosynkowywales sie do tego iz 'nie kupuje kota w worku oraz butow
bez przymierzania'
Post by T***@somewhere.in.the.world
U mnie dziala.
u mnie juz tez
Post by T***@somewhere.in.the.world
Ale co to znaczy: duzy i jak to ocenic? To jest siec sklepow.
ok siec sklepow z jednym duzym magazynem?
Post by T***@somewhere.in.the.world
To, co jest oznaczone jako CORE RANGE. Pisalem. Oni tez, na stronie www.
wchodze w siodleka, patrze na mens i tutaj na 45 pozycji jest tylko 6
dostepnych od reki. wszystko ciagna z magazynu? i skoro to jest siec
to znaczy ze kazdy z powiedzmy 15 sklepow ma to samo na stanie a
reszta na sciagniecie? przeciez to strasznie marna oferta sklep fuj
zalosny kolejny dla niedzielnego rowerzysty
Post by T***@somewhere.in.the.world
Ale ja to juz mowilem. Przy zakupach przez Internet masz nieco wieksze
prawa. W Polsce tez. Ale raczej nie przyjma ci towaru ze sladami
uzytkowania.
raczej nie inaczej to jednak zalezy od sprzedawcy i polityki sklepu
Post by T***@somewhere.in.the.world
Ale w jaki sposob sklep dla koneserow mialby od reki wszytsko, co sobie
zamarzysz? No chyba, ze sprzedaje po mocno zawyzonych cenach...
wystarczy poszukac i czasem da sie cos znalezc - oczywiscie ze tak
nigdzie nie ma ze wchodzisz do sklepu i masz to co chcesz tak jak
chcesz i jeszcze w dobrej cenie
Coaster
2008-06-30 12:19:11 UTC
http://www.evanscycles.com/large_images/M357A_BIG.jpg
to jest fotka siodla brooks flyer za 55 funtow, aged wyglada inaczej -
nie klam
Zanim zarzucisz komus klamstwo, moze sobie zadaj najpierw trud w
poznaniu modeli Brooksa jak sie w tym temacie zaczynasz wypowiadac. Jak
widze nie za bardzo radzisz sobie z ich rozpoznawaniem. To _jest_ model
Flyera Aged z kolekcji 2006. Wszystkie modele Aged maja tloczone logo
Brooks w ksztalcie takim jak w B17. 'Normalny' Flyer ma logo owalne.
Rowniez logo na blaszce z tylu sodla jest 'aged'. Jakbys zadal sobie
troche trudu, wiedzialbys czym sie roznia modele Aged z 2006 roku od
tych z 2007-2008.
Pozostale informacje rowniez tak wysysasz wprost z palca?
[...]
Post by z***@gmail.com
ale odpisywac durnoty i notoryczne klamstwa w prostym poscie ci sie
chce?
No prosze sam piszesz nieprawde a innym ja zarzucasz...

[...]
Post by z***@gmail.com
nowki sa tylko od jednej firmy, ciekawe czy jest to jakis duzy
odbiorca brooksow z secesji
Jakbys wykazal sie wieksza dokladnoscia w obserwacji, to bys dojrzal
roznice w ofercie.

No to jak z Flyerem Aged juz sprawdziles i masz 'guts' coby przyznac sie
do bledu? Jakbys nie mial czasu albo trudnosci z dotarciem do informacji
- tu masz katalogi Brooksa w pdf-ach (2005-2008):
www.brookssaddles.com/docs/catalogue_08_en.pdf
www.brookssaddles.com/docs/catalogue_07_en.pdf
www.brookssaddles.com/docs/catalogue_06_en.pdf
www.brookssaddles.com/docs/catalogue_05_en.pdf

A jak odpowiesz, ze nie masz czasu na ogladanie, to rozumiem, ze
zabierasz glos w sprawach na ktorych sie nie znasz...
--
PoZdR
"Frame weight is 1/4 as important as bike weight,
z***@gmail.com
2008-06-30 22:04:39 UTC
Post by Coaster
[...]
faktycznie masz racje, chociaz nie wiadomo gdzie sklep popelnil blad
tj czy dal niepelna nazwe czy tez zle zdjecie
nie zmienia to faktu tego iz ceny wachaja sie na korzysc jednego i
drugiego sklepu w zaleznosci od modelu. zreszta znalezienie nowego
sklepowego flyera w cenie 40 funtow jest w miare trudne, moze to
jednak byla promocja/wyprzedaz nie wiem, nieistotne

prosze podaj mi te pozostale informacje
Post by Coaster
No prosze sam piszesz nieprawde a innym ja zarzucasz...
mozesz sobie zadac trud i przesledzic caly watek a potem zaczac
wytykac nieprawde ale w kolejnosci od tego kto zaczal to moze
zrozumiesz moja frustracje
Post by Coaster
Jakbys wykazal sie wieksza dokladnoscia w obserwacji, to bys dojrzal
roznice w ofercie.
niestety nie widze wiekszych roznic, na allegro nowe brooksy ma
praktycznie tylko firma rowerystylowe.pl a w ofercie podaje ceny
katalogowe z secesji skreslone i nowe swoje. mozna wyslac emaila z
zapytaniem czy zaopatruja sie w secesji, moze odpisza
Post by Coaster
[...]
strona brooksa padla ale wierze ci
czy aby nie jestescie obaj kolegami?
z***@gmail.com
2008-06-30 22:06:23 UTC
no i tak przyznaje sie do bledu chociaz wynikal on z mojej niewiedzy i
bledow na stronie evansa a nie zlej woli