Discussion:
[SPAM] CCC POLSAT SPODENKI KOLARSKIE ORYGINALNE
(Wiadomość utworzona zbyt dawno temu. Odpowiedź niemożliwa.)
* P A N T A G R U E L *
2003-07-16 06:04:37 UTC
Hi,
moze ktos chcialby sobie sprawic nowe sliczne spodenki
do jazdy na rowerku?

Towar jest nowiutenki prosto spod igly z metka!
Zapraszam:

www.allegro.pl/show_item.php?item=14750432

Pantagruel
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Rafal
2003-07-16 08:54:08 UTC
sprawdze i jesli to prawda oczywiscie obnize cene!!
Dzieki za zwrocenie uwagi na tak istotny szczegol.
Wyrecze Cie :P

Stroje kolarskie
Mamy w ofercie

- spodenki 100 zł,

- koszulka 90 zł,

szerszej oferty nie ma i nie będzie.

Wysyłka za pobraniem koszt przesyłki ok. 10 zł

Rozmiary od S do XXL.

Stroje są tegoroczne wyprodukowane przez firmę Santini

Zamówienia z dokładnym adresem i rozmiarami proszę przesyłać na e-mail
***@ccc.com.pl , fax 76 845 84 07 , tel 76 845 84 56, nr g-g
2050011.

Realizowane będą tylko zamówienia złożone e-mailem lub faxem.





Dziękuję i pozdrawiam

Paweł Czopek



Tak sie sprawy maja :)



Rafal
* P A N T A G R U E L *
2003-07-16 10:06:20 UTC
Post by Rafal
sprawdze i jesli to prawda oczywiscie obnize cene!!
Dzieki za zwrocenie uwagi na tak istotny szczegol.
Wyrecze Cie :P
Stroje kolarskie
[CIACH]

Dzieki!
Juz sie poprawilem:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=14750432

Zapraszam wszystkich chetnych.

Pantagruel
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/