[beskid niski i pogorze]Stan oznakowania szlakow?
karbar
2004-08-18 17:06:45 UTC
Witam!

Ostatni tydzien wolnosci planuje spedzic jak najbardziej rowerowo w rejonach
wymienionych w topicu.

Napewno zalicze trase, ktora podeslal mi kiedys dawno Piotrek F., za co mu
serdecznie dziekuje. Trasa ta biegnie wzdluz Parku Krajobrazowego Pasma
Brzanki i obejmuje chyba wszystko, co ciekawe w tamtym rejonie. Jest tam
stosunkowo wiele wsi i roznych punktow odniesienia, wiec nie powinno byc
problemow z nawigacja nawet, jezeli oznaczenia szlaku beda zaniedbane.

Kolejna trasa bedzie przejazd z Gory Chełm niebieskim szlakiem do Rez.
Przadki i Odrzykonia. Na mapie szlak przedstawia sie bardzo zachecajaco,
gdyz prowadzi praktycznie przez wszystkie szczyty w okolicy. Problem tkwi w
tym, ze punktow odniesienie jest tam mniej a nie wiem jak jest ze stanem
szlaku w tamtych rejonach.

I tu pytanie do tambylców lub znajacych tamte okolice:
Jak jest z oznakowaniem szlaku niebieskiego z Chełma do rez. Prządki?
Czy ten szlak kompletnie nie zarosl?

Bylbym bardzo wdzieczny, gdybyscie zaproponowali mi jeszcze inne, ciekawe
trasy. Może jakieś zabytki, zamki w tamtych rejonach?

Z góry dzięki za odpowiedzi!

pozdrowienia
karbar
--
# Wrocław # Merida Kalahari 590sx #
# http://mushellka.isp.pl/shellmy_mashyny/meridka.html #
# gg:2240510 #
karbar
2004-08-18 17:05:09 UTC
Post by karbar
pozdrowienia
karbar
PS. Dysponuje mapa "Beskid niski i pogorze" w skali 1:125 000 z ppwk. Jakie
jeszcze mapy polecacie?
Sołtys\
2004-08-18 17:41:51 UTC
Post by karbar
Witam!
Ostatni tydzien wolnosci planuje spedzic jak najbardziej rowerowo w
rejonach wymienionych w topicu.
rzuć to hasło na pl.rec.gory a dostaniesz prawie natychmiastową odpowiedź
Tam są specjaliści od Beskidu Niskiego

--
Maciek "Sołtys"
[KRK] gg 1223822
całkiem szybki niebieski rowerek
kamil
2004-08-18 17:58:46 UTC
U?ytkownik "karbar" <***@wp.pl> napisa? w wiadomo?ci news:cg02b4$8cq$***@nemesis.news.tpi.pl...

W zeszłym roku Niski był oznakowany dobrze lub bardzo dobrze. Nie było
żadnych problemów.

pozdrawiam
kamil
karbar
2004-08-18 18:06:05 UTC
Post by kamil
W zeszłym roku Niski był oznakowany dobrze lub bardzo dobrze. Nie było
żadnych problemów.
A pogorze...to mnie bardziej interesuje. niestety ;P

pozdrowienia
karbar
kamil
2004-08-18 18:06:19 UTC
Post by karbar
Post by kamil
W zeszłym roku Niski był oznakowany dobrze lub bardzo dobrze. Nie było
żadnych problemów.
A pogorze...to mnie bardziej interesuje. niestety ;P
Ni wiem :) Ja się woziłem po samym Niskim :)

pozdrawiam
kamil
jpro
2004-08-18 18:27:13 UTC
Nie wiem jak oznakowany jest ten szlak, bo choc mieszkam w niedalekiej
okolicy (Strzyzow), to zawsze jechalem trasa: Strzy¿ów - Wysoka
Strzy¿owska - Wêglówka - Rez. Prz±dki, lub Strzy¿ów - Wi¶niowa - Frysztak i
przed Krosnem bodajze w lewo tam sie przez Odrzykoñ przeje¿dzalo i pozniej
do Prz±dek. W ten weekend (chyba sobota) bede chcial pojechac w te tereny
jak najdluzsza trasa (moze uda mi sie wyciagnac 80 km), wiec jesli bedziesz
wtedy jeszcze potrzebowal informacji, to pytaj, a ja postaram sie to
sprawdzic.

A tutaj link do ciekawej strony na ten temat:
http://www.parkikrosno.pl/main.php?muid=3&mid=4&akID=46#ak46
Post by karbar
Napewno zalicze trase, ktora podeslal mi kiedys dawno Piotrek F.,
za co mu serdecznie dziekuje.
Czy ja móglbym prosic o wrzucenie linku do tejze trasy? Z góry dziêkujê. :)

Pozdrawiam

Janusz Prokulewicz
karbar
2004-08-18 19:03:42 UTC
Czy ja móglbym prosic o wrzucenie linku do tejze trasy? Z góry dziękuję.
:)

FWD maila poszedl na priv...

pozdrowienia
karbar
Express
2004-08-18 20:41:18 UTC
Post by karbar
PS. Dysponuje mapa "Beskid niski i pogorze" w skali 1:125 000 z ppwk. Jakie
jeszcze mapy polecacie?
Zobacz na www.compass.krakow.pl
To są dobre mapy.
--
Express - Michał Sadowski
http://krowa.org/?art=onas&ik=9
Furman
2004-08-18 21:43:46 UTC
Post by karbar
Post by kamil
W zeszłym roku Niski był oznakowany dobrze lub bardzo dobrze. Nie było
żadnych problemów.
A pogorze...to mnie bardziej interesuje. niestety ;P
Nie chce mi się szukać mapy ale myślę, że wiem o który szlak chodzi. To chyba
ten który biegnie grzbietem Klonowej Góry,Barda i wymienionego przez Ciebie
Chełmu. Jeśli to rzeczywiście ten szlak to możesz być spokojny, przejedziesz
bez problemu. Na wiosnę przejechałem tym szlakiem od Klonowej przez wymienione
górki i wyskoczyłem w Gogołowie. Miałem problemy orientacyjne lecz tylko z
odnalezieniem szlaku, a jak już na niego wjechałem to raczej spoko choć
przyznaję że miejscami trzeba uważać. Mapa którą masz spokojnie powinna
wystarczyć. Oczywiście nie znam dalszego przebiegu tego szlaku lecz myślę że
nie powinno być gorzej.
Piszesz o Piotrze F. Też mam takie inicjały i też bardzo reklamuję Pogórze
Ciężkowickie na terenie którego znajduje się Brzanka. Może to ja zachęciłem Cię
do jazdy po tym terenie. Nie pamiętam już ale jeśli rzeczywiście tak jest to
się cieszę i życzę pięknych widoków.
Aha jeszcze wstawiam link z wspomnianą wycieczka na Klonową Górę.

http://www.rowerowanie.republika.pl/2004/wycieczkanaklonowa.html

Dzisiaj wróciłwem spod Liwocza. Warunki do jazdy na pogórzu
wspaniałe.Praktycznie nie ma błota,ruch turystyczny prawie żaden. Wyjątkiem
jest właśnie Liwocz, a to z powodu wieży widokowej.
karbar
2004-08-18 21:56:10 UTC
Post by Furman
[...]
Tak, to ten szlak. Dzieki, czuje sie uspokojony.
Post by Furman
[...]
Tak, to Ty mnie zacheciles :)
Post by Furman
Aha jeszcze wstawiam link z wspomnianą wycieczka na Klonową Górę.
http://www.rowerowanie.republika.pl/2004/wycieczkanaklonowa.html
Tego mi trzeba było - Błażkowa jest rzut beretem od miejsca w którym będe,
więc Twoja strona pomoze mi bardzo :)
Post by Furman
Dzisiaj wróciłwem spod Liwocza. Warunki do jazdy na pogórzu
wspaniałe.Praktycznie nie ma błota,ruch turystyczny prawie żaden. Wyjątkiem
jest właśnie Liwocz, a to z powodu wieży widokowej.
Ciesze się! :)

pozdrowienia
karbar
p***@lobo.biz.pl
2004-08-18 22:00:51 UTC
Post by karbar
Tego mi trzeba było - Błażkowa jest rzut beretem od miejsca w którym będe,
więc Twoja strona pomoze mi bardzo :)
Tak z ciekawości tylko pytam - skad startujesz ?
karbar
2004-08-18 22:07:25 UTC
Post by p***@lobo.biz.pl
Tak z ciekawości tylko pytam - skad startujesz ?
Brzostek. Juz kiedys wymienilismy kilka postow na ten temat....

pozdrowienia
karbar