Rozmiar opony do ACE18
g***@tlen.pl
2008-04-22 22:30:58 UTC
Witam
Wlasnie kupuje czesci do nowego kola i mam pytanie. Jaki maksymalny
rozmiar opony mozna dac do obreczy Alexrims ACE18 (622x17). Chce kupic
Schwalbe Land Cruiser 28x1,6 (42-622, 700x40C). Czy ktos uzywa takiej
kombinacji? Czy bedzie to pasowac?
Pozdrawiam
Damork
2008-04-22 22:50:43 UTC
Post by g***@tlen.pl
Jaki maksymalny
rozmiar opony mozna dac do obreczy Alexrims ACE18 (622x17). Chce kupic
Schwalbe Land Cruiser 28x1,6 (42-622, 700x40C). Czy ktos uzywa takiej
kombinacji?
Takiej nie, ale opony mam na tych obręczach jeszcze większe, bo Vredestein
V-track 47-622 28x1.75 i nie mam z zakładaniem żadnego problemu.
Piotr Mockałło (skukierzysta, czyli mix skuterzysty i kierowcy z
rowerzystą)
http://www.osiatkowania.pl
AdrianSocho
2008-04-23 05:57:07 UTC
Post by g***@tlen.pl
[...]
chyba minimalny. Ja na wersji 26 cali tej opony miałem Michelin
Sprint S 1,95. Teraz jest Dębica Agama 1,75. Na moje oko to jak się
uprzesz to współczesne klockowe 2,00 też wejdzie.
--
Adriansocho the *Kni^^^Lajt Rajder*

== [nie tylko acery napędzają rowery] ==

== don't [ drink && su ] ==
Kuba Abuk
2008-04-23 06:49:06 UTC
Post by g***@tlen.pl
[...]
Na DH19 (jest o 1,5mm szersza, niż ACE18) spokojnie wszedł mi Black Jack
(47-622), więc ze znacznie węższym Land Cruiserem nie powinno być problemu z
nałożeniem na ACE18.

Zdravim,

Kuba
Wojtek Paszkowski
2008-04-23 06:54:53 UTC
Post by g***@tlen.pl
Jaki maksymalny
rozmiar opony mozna dac do obreczy Alexrims ACE18 (622x17). Chce kupic
Schwalbe Land Cruiser 28x1,6 (42-622, 700x40C). Czy ktos uzywa takiej
kombinacji? Czy bedzie to pasowac?
co prawda u¿ywam kó³ w rozmiarze 559, ale to chyba nie ma wiêkszego
znaczenia - na obrêczach siêdz± zazwyczaj opony o szeroko¶ci 47/49/52/54 i
problemów zbytnich nie ma (choæ z chêci± bym da³ felgê np 19 - ale jest
problem z dostaniem niedrogich, nie za ciê¿kich, solidnych obrêczy o tej
szeroko¶ci).
O rozmiar 1,6'' bym siê zupe³nie nie martwi³.

pozdr
szaman (k-ce)

szaman
Piotr Kieracinski
2008-04-24 07:46:43 UTC
Jaki maksymalny rozmiar opony mozna dac do obreczy Alexrims ACE18 (622x17). Chce kupic
Schwalbe Land Cruiser 28x1,6 (42-622, 700x40C). Czy ktos uzywa takiej
kombinacji?
Jezdzilem na oponach Maxis Warmdrive 42/622 na tych obreczach, jednak
Schwalbe zaleca uzywanie z tak waska obrecza wezszych opon (sprawdz na
stronie Schwalbe, bo warto znac te zalecenia). W ogole uwazam, ze to
raczej srednia obrecz i wiele modeli opon zaklada sie na nia ze sporymi
oporami (tylko nieliczne wchodza normalnie) - wiem z paroletniego
doswiadczenia z czterema czy piecioma modelami i rozmiarami opon.
Do trekinga bralbym dzis raczej szersze obrecze.

Pik