[relacja] Relaks w Beskidach :)
Zarazek
2016-10-21 07:58:45 UTC
Hej!

W tym roku postawiłem na niespieszne, październikowe podróżowanie przez 9 dni rowerem po Beskidach (z zachodu na wschód), a więc Śląski, Żywiecki, Gorce, Pieniny i Sądecki. Jeśli ktoś ma ochotę, zapraszam do przeglądnięcia smartfonowych zdjęć ;) ewentualnie poczytania relacji.
Tym razem odpuszczam zamieszczenie galerii na Google Photos, od kiedy tak namieszali z likwidacją picassy.

Mapa:
http://rower.bozym.com/Beskidy_2016.html

Zdjęcia i relacja:
http://zarazek.bikestats.pl/c,36944,Beskidy-2016.html

zarazek
bbjk
2016-10-21 08:28:35 UTC
Post by Zarazek
http://zarazek.bikestats.pl/c,36944,Beskidy-2016.html
Moje to trasy, moje ulubione krajobrazy... tylko, że u mnie one głównie
z buta.
Gratulacje i szacun dla _relaksu_, tym większy, że znam dobrze te
ścieżki i bezdróżki i wiem, jak to wygląda, szczególnie po deszczu.
Szkoda, że nie miałeś ze sobą aparatu.
B. https://bajarkowe.blogspot.com/
kawoN
2016-10-21 11:03:55 UTC
Post by Zarazek
[...]
Dawno nie było tego typu relacji.
Dzięki, szkoda tylko że to błoto wszędzie :-)

pozdr.
kawoN
Zarazek
2016-10-21 12:11:54 UTC
Post by bbjk
Szkoda, że nie miałeś ze sobą aparatu
Aparat mam, ale jest za ciężki, a foto to u mnie działalność uboczna. Nawet nie porównuję porównywać się z osobami, które targają porządne sprzęty i przywożą przepiękne zdjęcia. :)
No bez przesady - w sumie to niewiele tego błota było, jak na październik. Pewnie dzięki wrześniowym upałom, które podsuszyły szlaki.
Jacek G.
2016-10-21 19:07:40 UTC
Post by Zarazek
[...]
No ładny mi relaks ;) Niezła wyrypa jak dla mnie - zwłaszcza, że znam te
wszystkie górki i wiem, że szlaki, które przebyłeś nie są banalne
rowerowo. Na prawdę podziwiam. A relacja słowna i fotograficzna (mimo iż
ze smartfona) też fajne.
Jacek G.
Ignac
2016-10-22 15:35:49 UTC
Post by Zarazek
Jeśli ktoś ma ochotę, zapraszam do przeglądnięcia smartfonowych zdjęć ;) ewentualnie poczytania relacji.
Przecież ładne te zdjęcia.
Ale wyczynu nie uznaję ze względu na browarne dopalacze.
Zarazek
2016-10-22 15:52:17 UTC
Post by Jacek G.
No ładny mi relaks ;) Niezła wyrypa jak dla mnie
Przysięgam - relaksowało mnie to! ;)
Post by Jacek G.
Przecież ładne te zdjęcia.
Dzięki.
Marek
2016-10-27 19:01:50 UTC
Post by Zarazek
Jeśli ktoś ma ochotę, zapraszam do przeglądnięcia smartfonowych zdjęć ;)
ewentualnie poczytania relacji.
Przeglądnąłem i poczytałem. Niezła jazda. Jeśli o zjeździe pod Rogacz
piszesz: "Za to z Radziejowej na Wielki Rogacz jedzie się wybornie", to
faktycznie, miałeś relaks w tych górach :).
Fajnie było znów zobaczyć Małe Pieniny i przełom Dunajca. To pierwsze jest
ulubionym zakamarkiem w polskich górach, a to drugie będę jutro robił
"z buta", a pojutrze "z buły".
Pisząc o widoku na Tatry spod bacówki nad Wierchomlą miałeś na myśli coś
w ten rzucik?: s1.tufotki.pl/2016/10/27/P4fYu-RcEZJG.jpg?v=2
To widok w październikowy poranek nad Wierchomlą.
Marek
re