Jaki rower cross do 600 - 700 PLN
czacza
2006-05-01 17:00:50 UTC
Witam, moje pytanie jak w temacie, bardzo proszę o jakąś rade, oglądam
te wszystkie oferty i naprawdę sam już nie wiem na co zwracać uwagę,
może możecie podpowiedzieć jakieś konkretne modele rowerka crossowego
który nadaje sie dla początkującego cyklisty :), poruszał się będę
głównie w terenie miejskim, mój wzrost to 192 cm i 110 kg wagi.

Pozdrawiam
czacza
Pawe³
2006-05-01 18:28:04 UTC
Witam, moje pytanie jak w temacie, bardzo proszê o jak±¶ rade, ogl±dam
te wszystkie oferty i naprawdê sam ju¿ nie wiem na co zwracaæ uwagê,
mo¿e mo¿ecie podpowiedzieæ jakie¶ konkretne modele rowerka crossowego
który nadaje sie dla pocz±tkuj±cego cyklisty :), porusza³ siê bêdê
g³ównie w terenie miejskim, mój wzrost to 192 cm i 110 kg wagi.
Pozdrawiam
czacza
Firmy Kross - je¿d¿ê od 4 lat ponad 16 tys km.
czacza
2006-05-01 20:19:15 UTC
Post by czacza
[...]
Firmy Kross - jeżdżę od 4 lat ponad 16 tys km.
Ale Kross to chyba w tej cenie ciężko będzie znaleść.
zorbek
Ale powiedz co po tych 4 latach zostało z Tojego roewrka od nowości:))
Pawe³
2006-05-02 06:28:15 UTC
Post by Pawe³
[...]
Ale Kross to chyba w tej cenie ciê¿ko bêdzie znale¶æ.
Ale powiedz co po tych 4 latach zosta³o z Tojego roewrka od nowo¶ci:))
Zostata³a mi siê rama marki KROSS, przerzutki przód, ty³.
Po 2 latkach ok 8 kkm wymiana w sumie ca³ego tylnego ko³a. Zaczê³o siê od
pêkniêtej o¶ki na 15km szutrowej tarce. Zapewne wy¿szo¶æ kasety nad
wolnobiegiem(rozstaw ³o¿ysk)
W zesz³ym roku w wyniku nocnego dojazdu do Olsztyna pêkniêta obrêcz
przedniego. Wpierw wymiana na cokolwiek co siê krêci, aby skoñczyæ pêtlê
Suwa³ki-Olsztyn-Ostróda-Grunwald-Pisz-Suwa³ki. Tu wymiana na nówkê.
2005-wymiana ,,korby" na Cykllone 52/42 zêby, na starej bym jeszcze
pojeŒdzi³.

Nie wiesz czasem gdzie mo¿na by nabyæ tak± plastykow± os³onê na te 52 zêby.
LuŒne nogawki ¶cieraj± t³uszcz z ³añcucha. Zdarza siê, ¿e zrzuca ³añcuch.
http://www.rowerkiem.republika.pl/
Shivman
2006-05-02 07:34:09 UTC
Nie wiesz czasem gdzie można by nabyć taką plastykową osłonę na te 52
zęby.
Przyłóż karton (z otworem w środku na korbę) do tarczy i odrysuj lub
gwoździem wykłuj otwory i z takim szablonem pytaj w sklepach.
Są też uniwersalne osłony mocowane centralnie tj. w miejscu gdzie wkłada się
zatyczkę na otwór w korbie.
Shivman
Pawe³
2006-05-02 14:15:17 UTC
Post by Pawe³
Nie wiesz czasem gdzie mo¿na by nabyæ tak± plastykow± os³onê na te 52
zêby.
Przy³ó¿ karton (z otworem w ¶rodku na korbê) do tarczy i odrysuj lub
gwoŒdziem wyk³uj otwory i z takim szablonem pytaj w sklepach.
S± te¿ uniwersalne os³ony mocowane centralnie tj. w miejscu gdzie wk³ada
siê
zatyczkê na otwór w korbie.
Shivman
Dziêki za pomys³owe porady. Warto skorzystaæ.
Pzdr
Pawe³--
http://www.rowerkiem.republika.pl/
czacza
2006-05-02 21:38:30 UTC
Post by czacza
Post by czacza
[...]
Chyba już sie zdecydowałem Krossa Raven Meadow Men's
http://www.kross.pl/pl/rowery/rower_cross/?id=2&n=Raven%20Meadow%20Men's
tylko teraz mam dylemat jaką wielkość ramy wziąć 21 czy 23, mam 192 cm
wzrostu, doradźcie bo w sklepie nie maja tego rowerka na tych ramach
tylko na zamówienie.
czacza
2006-05-05 07:33:03 UTC
Post by czacza
Post by czacza
Post by czacza
[...]
W końcy się zdecydowałem, kupiłem Krossa Raven Meadow Men's
http://www.kross.pl/pl/rowery/rower_cross/?id=2&n=Raven%20Meadow%20Men's
z ramą 23", dziś ma do mnie przyjechać :)
Zenon :)
2006-05-05 08:09:16 UTC
czesc witam wszedlem na ta strone z ktorej kupowales... sam nie wiem czy nie
kupic z tej firmy ale mysle nad raven steppen, jak juz dostaniesz go to czy
moge cie prosic o podzielenie sie uwagami na temat twojego roweru...

pozdrawiam
Post by Pawe³
[...]
Chyba ju¿ sie zdecydowa³em Krossa Raven Meadow Men's
http://www.kross.pl/pl/rowery/rower_cross/?id=2&n=Raven%20Meadow%20Men's
tylko teraz mam dylemat jak± wielko¶æ ramy wzi±æ 21 czy 23, mam 192 cm
wzrostu, doradŒcie bo w sklepie nie maja tego rowerka na tych ramach
tylko na zamówienie.
W koñcy siê zdecydowa³em, kupi³em Krossa Raven Meadow Men's
http://www.kross.pl/pl/rowery/rower_cross/?id=2&n=Raven%20Meadow%20Men's
z ram± 23", dzi¶ ma do mnie przyjechaæ :)
czacza
2006-05-08 19:51:33 UTC
Już jest :), i od razu mały teścik 20km po mieście i jedyna rzecz do
której mogę się przyczepić to siodło jak dla mnie to trochę twarde ale
moja waga to ok 115 kg myśle ze wymiana na dobre siodło żelowe problem
rozwiąże, jeszcze jedna rzecz przerzutki będą wymagały regulacji ale
wydaje mi sie ze to chyba normalne że rower musi trochę pochodzić i sie
dotrzeć.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
Aha i jeszcze jedno rower kupiłem na na tej stronie którą podałem tylko
w sklepie u siebie w Koninie i tu niespodzianka, rower w katalogu
kosztuje 939 w sklepie cena 895 a że kupowałem z bratem i wzięliśmy 2
szt to ostatecznie zapłaciłem 859 PLN.
Post by czacza
Post by czacza
Post by czacza