Gdynia - sklep z częściami rowerowymi....
Robert Zymny
2017-06-17 19:31:40 UTC

Szukam w Gdyni - okolice centrum sklepu z częściami rowerowymi -
interesują mnie takie rzeczy jak pancerz do linki, linki, jakieś śrubki,
łańcuch itp.

Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie?

Pozdrawiam,
Robert
Piotr aka dracorp
2017-06-18 08:55:57 UTC
Post by Robert Zymny
Witam,
Szukam w Gdyni - okolice centrum sklepu z częściami rowerowymi -
interesują mnie takie rzeczy jak pancerz do linki, linki, jakieś śrubki,
łańcuch itp.
Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie?
Niedaleko dworca głównego Cyklo na ul.Wójta Radtkego:
https://goo.gl/maps/hHDRVQPcDxB2
Potem na Morskiej masz dwa. Jeden po prawej(1km) i drugi będzie ciut
dalej po lewej z serii Velo, w sumie 2km od stacji:
https://goo.gl/maps/c9TWLVAe9Xo

Innych nie kojarzę ale sam tutaj czasem zajeżdżam.
--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com