regulator ładowania - prąd do wszystkiego
Marek-ZZPRC
2013-03-04 08:16:45 UTC
czy kto¶ z szanownego towarzystwa korzysta³ z tego urz±dzenia
zastosowanie jak w opisie.
http://allegro.pl/rowerowy-regulator-ladowania-usb-kemo-m172-i2996418510.html
Marek
2013-03-05 17:44:52 UTC
Założyłem to w zeszłym roku do MTB, na dłuższy wypad w góry. Zasilane zwykłym dynamem 3 W.
Cóż... dynamo gwiżdże, dodatkowy opór czuć, ale patent działa.
Używałem głównie na zjazdach, do ładowania kamery i komórki.
http://tiny.pl/h269l
Szkoda że ten wihajster ma wyjście mini USB, bo oba urządzenia mam na mikro. Ale można problem obejść przejściówką. Do kupienia za dychę w punktach handlujących komórkami.
Nigdy nie starczyło mi długości zjazdu i cierpliwości na płaskim, by naładować ogniwa do końca. I zaraz po powrocie zdjąłem to z ramy. Myślę, że warto się posługiwać tym urządzeniem tylko "z braku laku", czyli z daleka od gniazdek sieciowych.
Marek
__Maciek
2013-03-07 23:37:58 UTC
Mon, 4 Mar 2013 09:16:36 +0100 "Marek-ZZPRC"
czy ktoś z szanownego towarzystwa korzystał z tego urządzenia
zastosowanie jak w opisie.
http://allegro.pl/rowerowy-regulator-ladowania-usb-kemo-m172-i2996418510.html
O ku... jaka cena za taki prosty układ...