Opona 27 cali - Wroclaw
mpal
2005-09-06 17:11:25 UTC
Szanowni Panstwo: gdzie we Wroclawiu (badz w sieci) kupie opony szosowe w
rozmiarze 27 cali (630)?
Dzieki,
Maciej
Patryk
2005-09-06 19:11:49 UTC
W³a¶nie przyszed³ czas u mnie na wymianê kó³ 27 cali. Rozszerzam pytanie,
czy takie ko³a gdzie¶ dostanê.

Pozdrawiam
Patryk
Maciej
Kazimierz 630
2005-09-06 19:34:42 UTC
Właśnie przyszedł czas u mnie na wymianę kół 27 cali. Rozszerzam pytanie,
czy takie koła gdzieś dostanę.
generalnie są, w Warszawie w cyklopie (45zł przód, 50zł tył pod wolnobieg)
Jan Cytawa
2005-09-09 06:46:33 UTC
Właśnie przyszedł czas u mnie na wymianę kół 27 cali. Rozszerzam pytanie,
czy takie koła gdzieś dostanę.
proponuje przejsc jednak na kola 28. Sa nieco mniejsze (promien mniejszy
o 4 mm), za to bedziesz mial cala game opon. Od cieniutkich do grubych.
Opony 27 calowe widzialem raptem w 2 rozmiarach.

Jan Cytawa
MaciekS
2005-09-09 13:02:06 UTC
Post by mpal
Szanowni Panstwo: gdzie we Wroclawiu (badz w sieci) kupie opony szosowe w
rozmiarze 27 cali (630)?
Dzieki,
Maciej
Witam
Czy na pewno do szosy? Mam dwie zuzyte ;-) i jedna prawie nowke RIM Debicy
(32*630). Poniewaz lezy nieuzywana w piwnicy moge oddac barterowo.

mpal
2005-09-11 15:14:15 UTC
Post by MaciekS
Post by mpal
[...]
Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Sprawa sie rozwiazala, znalazlem sklep na
Karmelkowej, gdzie takie opony (Debica) byly, i to w wielu rozmiarach -
kupilem 630-25.
Pozdrowienia dla wszystkich szosowcow,
Maciej