rama szosowa jaki rozmiar
Kuba Osuch
2004-12-06 16:22:59 UTC
Witam
Mam 174 wzrostu. Jaki rozmar ramy szosowej mam kupiæ dla siebie. Jak to
dobraæ. 17,5 mtb mam teraz.
Dziêki
--
Kuba Osuch
kubao(AT)bruzdowa.net
+48501203739
km
2004-12-06 17:59:22 UTC
Mam 174 wzrostu. Jaki rozmar ramy szosowej mam kupić dla siebie. Jak to
dobrać. 17,5 mtb mam teraz.
Rama z rurą poziomą 54-56cm powinna byc odpowiednia.

--
km
JacekG
2004-12-06 19:10:46 UTC
Dnia 04-12-06 17:22, Użytkowniczka a może użytkownik Kuba Osuch napisała
http://www.wrenchscience.com/
--
Pozdrawiam J.G.
http://www.jacekg.risp.pl http://www.oldbike.tk
biodarek
2004-12-06 19:18:39 UTC
Post by JacekG
Mam 174 wzrostu. Jaki rozmar ramy szosowej mam kupić dla siebie. Jak to
dobrać. 17,5 mtb mam teraz.
http://www.wrenchscience.com/
Można też zajrzeć tutaj:
http://www.bikefitting.com/
biodarek
slrn-user
2004-12-17 22:00:55 UTC
Post by biodarek
Post by JacekG
Mam 174 wzrostu. Jaki rozmar ramy szosowej mam kupić dla siebie. Jak to
dobrać. 17,5 mtb mam teraz.
http://www.wrenchscience.com/
http://www.bikefitting.com/
ja mam 172 i używam 54 i jest ok

lepiej przy krutka wtedy wspornikiem kiery i siodełka
zauwasz na zawosowych kolrzy oni jak wyglądają co niekrurzy
jak by zabrali młotszemu bratu rower :)

rama krutsza jest sztywniejsza zaoacz na ramy kaccenta
ja taką kupiłem i jestem zadowolony model r003 na rok
2005 ona będzie się inaczej nazywała
Pozdrawiam.
--
za odp. dziękuje. gg 843735
...Nie ma już co o tym myśleć. Mówię naprawdę zza grobu - i żadnych zleceń.
wojto
2004-12-17 23:04:10 UTC
Post by slrn-user
[...]
Musiałem całość zacytować z sygnaturką. Jak dla mnie, poezja...
--
wojto
onspring at o2.pl
rafalSC
2004-12-28 16:20:02 UTC
Post by slrn-user
ja mam 172 i używam 54 i jest ok
ja tez mam 172 i wybralem rozmiar 54, a gorna rura jest dluga na 54,5 cm,
a jaka dluga ty masz gorna rure w tym accencie???
Post by slrn-user
lepiej przy krutka wtedy wspornikiem kiery i siodełka
zauwasz na zawosowych kolrzy oni jak wyglądają co niekrurzy
jak by zabrali młotszemu bratu rower :)
zgadza sie!!!
dl
2004-12-08 12:23:55 UTC
Witam
Mam 174 wzrostu. Jaki rozmar ramy szosowej mam kupić dla siebie. Jak to
dobrać. 17,5 mtb mam teraz.
Dzięki
Widzę, że w następnych postach są linki do stron, które pozwalają na dobór
ramy wg pewnych standardów wzrost długość ramion itd.. Ja już testowałem te
sposoby. Rozmiar ramy, który wychodzi z tych magicznych obliczeń przy moim
wzroście 175 to 54 lub 55. Inaczej wygląda to w praktyce przynajmniej w moim
przypadku. Ramy 54 i 55 testowałem i niestety okazały się za duże. Optymalnie
czuje się na ramie 52 z mostkiem 90 no max 100cm. Być może to tylko osobiste
preferencje, ale przestrzegam przed bezgranicznym zaufaniem do tego rodzaju
teoretycznych doborów.

Pozdro
dl
rafalSC
2004-12-21 17:14:01 UTC
Post by dl
Witam
[...]
hmmm....to ja juz nie wiem ???
ja przy 172 powinienem miec rame 54cm o gornej rurze tez na 54 cm i mostku 90 mm
ale jak ty przy 175 cm(chyba nie w butach?????) czujesz ze 54 jest za duza , to
ja tym bardziej powinienem siegnac po 52???
pzdr
rafal
wiem ze mtb najlepiej mi pasuje 17kalub 16'5 ale 17'5 juz jest za duza
lepiej miec ciut za mala rame niz za duza do sportowej jazdy!
Post by dl
dl

Database (slave) 0.003411 s
44.2734 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'pl.rec.rowery' (4)
0.000154 s
0.000318 s
0.000221 s
0.000885 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (3)
0.000122 s
0.000138 s
0.000132 s
0.000397 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'pl' (1)
0.000211 s
0.000211 s
0.000211 s
0.000211 s
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
12.5234 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = '0fJnze7e' (1)
0.000474 s
0.000474 s
0.000474 s
0.000474 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '49436' (1)
0.000487 s
0.000487 s
0.000487 s
0.000487 s
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = '0fJnze7e' (1)
0.000589 s
0.000589 s
0.000589 s
0.000589 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = '0fJnze7e' AND page = 1 (1)
0.000368 s
0.000368 s
0.000368 s
0.000368 s
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
2.6875 kB
Kohana 0.009362 s
57.6797 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (89)
0.000006 s
0.000277 s
0.000105 s
0.009362 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6481 kB
57.6797 kB
Requests 0.097220 s
517.0000 kB
Benchmark Min Max Average Total
"0fJnze7e/rama-szosowa-jaki-rozmiar" (1)
0.099100 s
0.099100 s
0.099100 s
0.099100 s
545.0234 kB
545.0234 kB
545.0234 kB
545.0234 kB
Thread controller 0.001026 s
27.7031 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.001026 s
0.001026 s
0.001026 s
0.001026 s
27.7031 kB
27.7031 kB
27.7031 kB
27.7031 kB
Thread parsing 0.079364 s
124.5000 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.009454 s
0.034024 s
0.021739 s
0.043478 s
18.4453 kB
20.8750 kB
19.6602 kB
39.3203 kB
PHP Post Parsing (1)
0.004659 s
0.004659 s
0.004659 s
0.004659 s
65.1094 kB
65.1094 kB
65.1094 kB
65.1094 kB
C++ Post Parsing (1)
0.030813 s
0.030813 s
0.030813 s
0.030813 s
9.9063 kB
9.9063 kB
9.9063 kB
9.9063 kB
Three (1)
0.000414 s
0.000414 s
0.000414 s
0.000414 s
10.1641 kB
10.1641 kB
10.1641 kB
10.1641 kB
Load & uncompress 0.033942 s
15.6641 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.033942 s
0.033942 s
0.033942 s
0.033942 s
15.6641 kB
15.6641 kB
15.6641 kB
15.6641 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197978 s 0.115182 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.5080 kB 1,164.3516 kB